Pompel og Pilt Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Håper at noen vil dele sine erfaringer med meg. Fikk det jeg trodde var mensen på mandag (forventet onsdag) men var veldig trøtt og kvalm så på onsdag tenkte jeg at jeg kunne jo bare ta en test. Den var svak positiv. Den ble sterkere torsdag og fredag, men ble aldri veldig sterk. Har tatt mange tester denne gangen(billigtester)..bare for å sjekke liksom, og samtlige har vist positivt, bortsett bra den digitale som viser + eller - Den viste - på torsdag. På lørdag viste cb svakt kryss men i dag (mandag) så jeg ingen streker hverken på cb eller billigtest, utenom test streken da. Skal til legen i mra... men hun har ingen ultralyd, så det blir vel en hcg test eller urinprøve. Mistet i juni i uke 7 men da blødde jeg i etterkant av positive tester. Denne gangen er det helt motsatt. Blir helt svimmel av dette. Blitt nesten hekta på graviditetstester... ha ha. Har et bittelite håp... men det er i ferd med å forsvinne nå... Noen som har vært borti det samme?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 det kan høres ut som at hormonene dine spiller deg et puss.. eller at du ble gravid men at det gikk galt veldig tilig.... håper på det beste for deg<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå