ApriIbaby Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hvis noe lurer på hva denne sinnsyke jublingen kommer av så har jeg i dag ENDELIG satt ny "etter-fødsel-for-2,5-år-siden" vekt rekord. Var flink for ett år siden, men så snudde nåla oppover på vekta igjen. Har på ny tatt meg i nakken og "jævelen" visre nå 15 kg mindre enn for 18 mnd siden. YOOOOHOOOO Dagens vekt er altså den laveste siden jeg fikk barn..... *klapper for meg selv*
Ta sats;-) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Med det så fortjener du en KJEMPEAPPLAUS!! Det er f... ikke så enkelt det der, det kan jeg skrive under på! Du har vært kjempeflink!!! :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer!!! Kan du sende over litt motivasjon??? Hehe...sliter litt med den..
En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Så flink du har vært!!!!!11 :-)))))
ApriIbaby Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Takker :-)))) Motivasjonen var ikke der i begynnelsen, men den kom etter første uke med hard selvdisplin da jeg så pila snudde rett vei. Dess mer jeg har tatt av jo mer motivert har jge jo blitt. Aner i grunnen ikke hvordan. Noen ganger er det bare slik har jeg funnet ut; at jeg må starte først så kommer motivasjonen etter. Hvis jeg skulle vente på motivasjonen først hadde det ikke blitt noen vektnedgang med meg.....
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Stående applaus og fanfarer i haugevis!!!! Du har vært KJEMPEFLINK!!!! *hatten av*
Winterlady Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Så flink du har vært !! Kommer etter når jeg klarer å få gitt meg et spark bak jeg også.. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå