Gå til innhold

Skryt til sykehuset i Haugesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg legetime hos fastlegen min.Har ikke kjent liv de siste dagene.Er i uke 24 nå.Legen lyttet etter hjertelyd,men pga mye luft i tarmene og ikke så godt utstyr kunne hun ikke høre det.Hun ringte på føden og jeg ble tatt imot med en gang,Ble mødt av en hyggelig jordmor som lyttet på meg og fant fin hjertelyd på fosteret.Jeg skulle og bli undersøkt av en lege,men alle var opptatt så jeg måtte vente litt.Ventet 45 min og jordmor var inne 2 ganger for å si at de ikke hadde glemt meg.Så kom det en lege og jeg fikk ultralyd.Og der kunne vi se at hjerte banket og at ungen beveget seg.På tidligere ultralyd kunne de ikke se om barnet hadde alle 4 hjertekamrene.legen syntes hun så det nå,men var ikke sikker.Så da ble det kalt inn enda ei jordmor som var flinkere med ultralyd.Og hun såg det.Så jeg kunne forlate sykehuset med en følelse av å bli tatt godt vare på enda hvor travelt de hadde det.Så all ære til dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det var betryggende å høre at du ble tatt så godt vare på. Jeg skal selv føde på Haugesund Sykehus, og ultralyd er nå på torsdag. Gleder meg masse!!

Skrevet

Ja,gled deg.Det er helt fantastisk å se den lille første gang.De er veldigt flinke å forklare underveis,for det er ikke lett for oss vanlige å se hva ting er.Ja,jeg må si at det ergodt å vite at enn blir tatt på alvor og blir sjekka ordentligt.Nå er jeg trygg på at babyen har det fint.Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...