Gå til innhold

10 mnd og spiser jo ikke........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk....

Jeg er så oppgitt. Alles andre unger spiser jo alt....

Jeg føler hver dag er en kamp.

Han spiser to grøtmåltider hver dag.

Ellers kun melk egenrtlig.

Gir han skive hver dag. Spiser maks 4 pittesmå biter, så bare snur han seg vekk. Hjelper ikke om han skal spise selv heller. Prøvd med masse forskjellig pålegg og.

Middag nekter han alle glass jeg har prøvd. Hjemmelaget og..... Gaper kanskje tre ganger når jeg tilbyr han vår mat..... Men aldri noe han kan blir så mye som litt mett av engang.

Nå har han til og med sluttet gape når jeg gir han fruktpure.......

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Tenker at han får for lite mat totalt nå. Og han kan jo ikke få i seg nok vitaminer nå vel?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer jeg..... Prøver og prøver, men føler ikke jeg kommer noen som helst vei. Helsestasjonen sa jeg måtte ikke gi han tre grøtmåltider, men fortsette prøve med middag....... Men han spiser jo ikke...... :(

Noen som har det likt? Eller som har forslag?

Kan jo ikke gi opp, men jeg er jo nesten redd for at det er noe galt med gutten min.

Ellers kan jeg si at han smiler og er fornøyd dagen lang. Ikke alltid like fornøyd om natten, men der er tydelig bare trass.....

Hjelp.... Jeg vet ikke mer jeg...... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat åssen du har d. samme prob her å.. Fått beskjed om å bare forsette å gi middag. Han spiser når han er sulten sier dem

Han er jo så blid og fornøyd, så ingenting feiler ham. Sover hele natta, 12timer i strekk.. Så han har vel ikke behov for s å mye mat da tenker .

Åssen ligger han i forhold til vekt da??

Skrevet

Godt høre jeg ikke er alene.....

På 8mnd var han akkurat der han skulle være. Han har endel å gå på da....... Kan tenke meg at han er 75cm og kanskje 9,5 nå?

Skrevet

Jenta mi har perioder hvor hun spiser dårlig og hun er inne i en sånn periode nå. Er 10 1/2 måned.

Men hun har god vekt så bekymrer meg ikke.Var sånn selv som baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...