Gå til innhold

hvilken størrelse bruker du i sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt rykter om at føttene vokser en skostørrelse ved hver graviditet, noen som vet om det stemmer? Jeg bruker 40 i sko nå og vil gjerne ha 3 barn... noe som betyr at jeg vil kunne byttelåne sko med mannen min hvis ryktet om voksende føtter stemmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra str 38-39 til 40 i sko etter mitt første svansgerskap. Tiden får vise om jeg går opp en str til etter dette. Håper virkelig ikke det, for jammen synes jeg har store nok bein(i forhold til resten altså)

Skrevet

Hobbit-føtter!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg bruker 37:)en sjelden gang 36 og ennå mere sjelden 38..

Skrevet

Jeg gikk opp halvannen størrelse sist, men nå lå jeg mellom 35 og 36 da.. og har stabilisert meg på 37. Det er enklere med sko nå...men for deg vil det kanskje ikke gå den veien?

Skrevet

Jeg gikk ikke opp en str i sko etter første graviditeten min.. Gikk ned både i klær og sko str..

Skrevet

Oi, så heldig du er! Håper det skjer meg også :)

Skrevet

jeg er 38+6 på vei med nr 5,å bruker fortsatt 37 i sko. har aldri hørt noe om det,men men alt er vel mulig,hehe..

Skrevet

Kan føye til at jeg bl.a selger sko, så jeg har hørt dette med at føttene vokser fra flere. Det skjer selvfølgelig ikke mange. Svært sjeldent har jeg hørt at de går opp for hvert svangerskap.

Skrevet

38 før, 39 nå:-(

og jeg som har så mange lekre sko..

Begynner å grine om jeg må gi dem bort.

Skrevet

37-38 gikk ikke opp noe ved sist graviditet. Heller ikke merket noe nå.

Skrevet

Oi, er du mann eller har du mange barn?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...