Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Det lurer jeg også på , vet jo ikke hvilke som er bra...
Athina' Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det er så mange som har rost den Super Nova her inne så jeg kjøpte den. Den er litt dyr, men så lenge den virker som den skal er det greit nok :-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg hadde Super Nova til sønnen min når han ble født for 1 år siden, men den var ikke så bra som vi ble fortalt.. Han kunne gråte og den slo ikke inn før litt senere.. Kjøpte en Doro, til halve prisen som Spuer Nova, og mye mye bedre!!!!!!! Anbefaler Doro på det varmeste!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med Carena sin. Den er liten og hendig, og har lang levetid på batteriet. Den er digital med mange kanaler, sånn at en ikke tar inn naboen sine skrikerunger... :-) Tror jeg ga 799,- på salg for den i 2005.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hvet ikke hva merket er,men jg fant en på expert som jg har så lyst på Den hadde tempratur,lys,walkie talkie,den tok bare inn barnas lyder og ikke bakgrunn støy osv. kostet 1000 lappen. De i butikken fortalte meg at den kom bra ut i test,men hva hvet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå