_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 I går kveld hadde jeg så hjertebank at jeg nesten ikke fikk sove. Det gikk over til slutt.. Nå sitter jeg her med hjertebank igjen:(( Blir litt redd, hva kommer det av? er det farlig? Burde jeg kontakte lege?
Nickeguri Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Aner ikke hva det er i ditt tilfelle, men jeg får hjertebank av kaffe. Jeg skjønte en god stund ikke hva denne hjertebanken kom av, for jeg hadde det ikke sånn tidligere. Men fant det ut noen dager jeg ikke drakk kaffe. Så nå har jeg ikke drukket kaffe på flere år. Mulig det er noe helt annet hos deg, siden du sånn plutselig har merket det.
Nickeguri Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hm, skrev et svar som ble borte.... Vanskelig å si, men jeg får i hvert fall hjertebank av kaffe. Det tok en god stund før jeg fant ut at kaffen var årsaken. Mulig dette ikke gjelder deg, da, siden det har kommet sånn plutselig.
Nickeguri Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Ja, ja, nå fikk du i hvert fall dobbelt opp av svar fra meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå