Gå til innhold

Så sinnsykt morgenfugl og happy mann tidlig tidlig!!


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Mariusen min kvitrer og synger så happy mellom 05.30 - 06 hver morgen han! Ikke snakk om å sove lengre da nei!

Når vi stikker hodet ned i vuggen hans for å si god morgen, gliser og ler han og er bare sååååååååååååååååååå søt! Men sabla tidlig han skal opp a!!!

 

Første trilletur er allerede ved 07-07.30 tiden...Gjerne i pysjamas og morgenkåpe! Stakkars naboer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har akkurat det samme med mi lille frøken, MEN hun står ikke opp så tidlig da. Som regel mellom 07-08. Og jeg har heller ikke lenger de ekstra timene med soving etter frokosten, er heldig hvis jeg får en liten time med søvn..Brukte som regel luren etter frokosten til å ta igjen tapt søvn fra natten men den gang ei!

 

Er jo allikevel det herligste når de smiler til deg! Det varmer rundt hjerteroten det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pludres det gjerne en time i sengen fra kl 6-7 og så kommer han opp i sengen vår og er storfornøyd fra 7-8. Synes 8 er perfekt tid til å starte dagen og han klager ikke. Ligger og maser, løfter opp beina, leker med håret til mamma. Ofte får jeg en liten slumre til og når jeg våkner så ligger han opp ned i sengen he he. Her er også morgenfugltendenser til de grader, smilet går jo rundt når han skjønner at det endelig er tid for å komme i sengen til mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...