LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Altså, dere som er ihuga reimaforkjempere, har dere selv prøvd disse dressene? Jeg har to stk reimadresser av ypperste kvalitet. I min størrelse. Har hatt dem i henholdsvis 4 og 2 år. Den første kjøpte jeg selv, den andre havnet hos meg via arv. Like meget så kjøpte jeg altså den første dressen, og den er identisk med barnedressene (vinter, altså med for). Og fyfader for noe herk!!! Stive og klumpete, polstret der man ikke trenger det og upraktisk. Og med synkende temperatur blir den stivere og stivere å bevege seg i. Samtidig som jeg kjøpte min kjøpte jeg lik til Guttongen. Og den ble solgt ett år etter, så og si ubrukt. Vet det har vært oppe utallige ganger før, men har aldri sett at noen faktisk selv har prøvd disse dressene, så bare lurer.... Skynter meg å legge til at han hadde en Reimadress uten fòr (høstdress?) som var meget god, mye mykere og bedre å bevege seg i, og til den prisen (900 på salg) er den forsvarlig pakket bort i påvente av eventuelle søsken.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg har den ikke til meg selv.. men har til begge ungene (4 og 2,5 år), og har kun hatt sånne vinterdresser. mamma jobber i barnehage og kjøper sånne dresser til barnebarna fordi hun har best erfaring med dem. vi har aldri vært annet enn fornøyde!!!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 øh... Har de virkelig dresser for voksne også? Det er vel ikke den "baby-typen" du har, der det ikke går an å snøre inn i livet? hehe.. Uansett.. Jeg var veldig fornøyd med reimadressen jenta vår hadde i fjor. Hun ble ikke kald eller våt av den, og hun kunne bevege seg som hun ville. Synes det er et pluss at de er såpass tynne og romslige:o) Men altså.. Jeg har ikke prøvd denne dressen selv;o) Mest fordi jeg ikke føler at jeg har helt de samme behovene for dress som jenta vår. Selv bruker jeg todelt dress dersom jeg trenger det. Selv om jeg er av de som kjøper reima til jenta vår, så er jeg ikke av de som prøver å "overtale" alle andre til også å kjøpe den samme dressen (med mindre det blir spurt etter da) ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå