En blå å en rød:) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Opuntia Forte? Fikk informasjonbrosjyre i posten, så eg tenkte å prøve det...eg e så drita lei av å væra tjukk!! Eg spiser sunt, eg trener spinning 2 dager i uka, og går til jobben hver dag (halv time ein veg). Nå gir eg opp, så no skal eg prøva denne "største slankenyhet dette århundret"
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Har ikke hørt om den type slanke middel.. Jeg bruker NOKA og den fungerer veldig bra på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå