Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har kjøpt en body og longs til jenta mi. Er det bra greier tror dere? Eller er bare ull bedre? Virket veldig mykt å godt. Noen som har prøvd dette?
Mmmmmmamman Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Lillegutt er veldig fornøyd ihvertfall:) og hvis det er samme (peanuts?) så er det høy hals på bodyen, og det er deilig nå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Ulempen med bomull på innsiden er hvis du en dag har kledd på for mye og babyen svetter....så vil ikke svetten aboserberes vekk fra babyens hud. Det ville ren ull gjort. Derfor er det ekstra viktig at du passer på at babyen ikke blir for varm når du kler på den dagen. Viktig uansett da..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Er anbefalt å bruke ull innerst, holder varmen bedre, og ull føles ikke kaldt når det blir vått
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 HAr du handlet på Cubus? Jeg har nemlig kjøpt eksakt samme i dag, en body og en longs med bein. Tenkte å prøve det som pysj, han har vært iskald på henda de siste nettene. Virker bra, blir spennende å prøve det etter at jeg har vasket det.
Solskinnsjenta Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Det er veldig bra, spesielt mot kløe. Våt ull kan gjerne klø, og vil ikke kjennes behagelig ut mot huden uansett hvor lite kald den er! Har kjøpt sånn til fadderbarnet mitt i 1-årsgave, og hun i butikken sa at hun hadde begynt å ta den inn fordi så mange spurte etter plagget. Vurderer å kjøpe selv til tvillingene.
Herkules Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 HAr kjøpt dette i dag jeg også og lurte litt på å høre her inne om hva dere syns. Gutten min er over året og jeg har erfaring fra forrige vinter. Jeg brukte både disse ull/bomullsklærne og ren ull. Er fornøyd med de ull/bomullsklærne de har holdt seg godt i fasongen, de er myke og virker varme og gode. Jeg har i utgangspunktet tenkt at ren ull må være hakket bedre siden man skal ha ull innerst, MEN så har jeg sett nøye på p laggene og da tenker jeg at her er det ikke snakk om et lag med bomull på lik linje med å ha ett sett med bomullsklær under ullplagg. Det er jo et meget tynt nesten "utett" lag med bomull og det virker derfor som at det ikke forringer de gode ullegenskapene. I natt sover gutten i en slik pysj og jeg kan jo se i morgen om han har sovet godt) Natt til i dag sov han i ullpysj og det ble for tynt Frøs han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå