uups123 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Sånn at man sier fra på forhånd at man får bruka organa sine til andre når man dør..? hvordan gjør man de..?
*ale* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Går ikke an å melde seg. Man må informere sine nærmeste pårørende om sitt ønske, og fylle ut donorkort som du alltid bærer med deg. Men på tross av kortet kan pårørende nekte donasjon, så det viktigste er at de vet om hva du vil.
Katja Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Fyller ut et donorkort man får f.eks. på apoteket, og har det liggende i lommeboka. Det har både jeg og gubben, ordnet det for mange år siden.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg har sagt ifra til mine nærmeste at jeg ønsker å donere min organer. Også har jeg fylt ut et kort jeg fant på nette, men nå husker jeg ikke hvor det var. det har jeg i lommeboka. Tror de alltid spør de nærmeste om det er et ønske.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 får donorkort på apoteket!
Plutselig_gravid Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Har gitt beskjed til mine nærmeste om at jeg vil være donor hvis det utenkelige skjer, men har ikke meldt fra noen steder om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå