Gå til innhold

Skriv dere på om dere også ønsker TR dit pepper'n gror!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så leeeei!!!! Snart et år siden jeg ble gravid sist:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil ha tanta BORT!

Skrevet

Tanta mi kan baaare holde seg vekk!!! Vil ikke se mer til henne på et års tid!!

Skrevet

Neida!! Jeg ønsker at tanta kommer innom i rute den 29. - føler på meg at vi ikke hadde klaff denne måneden! :o)

Vet ikke hvorfor jeg føler det, har hatt sex hver dag/annenhver dag som ellers, men er bare en følelse. Har absolutt ingen symptomer. Så nå håper jeg tanta kommer den 29. så vi kan hoppe over i 3.pp!

Skrevet

signerer på!!! håper tanta drar på ferie i ett år!!!

Skrevet

Skriver gjerne under her... Må komme seg langt pokker i vold!!!!!

Skrevet

Henger meg på her jeg og. Fikk positiv EL test i går kveld, så nå er det bare å vente å se om ca 2 uker. :-) håper håper håper....

Lykke til

Skrevet

henger meg på... tror eg har eggløsning nå, fekk noen mensmurringer i dag, og det kan nå stemme... så da blir det kosing på oss i kveld;o)

Skrevet

tanta skal ikke komme til meg før over et år håper jeg:)

Skrevet

Her skriver jeg meg på, lett !!!!!!! Kan holde seg laaaaangt borte fra meg!!!!!!

Skrevet

TR har enda ikke komt. kanskje hu stakk av me syden turen min=) sko hatt hu her 16.sep, men i stedenfor så er eg kvalm av og til på dagen å tørst=)

Skrevet

Vil gjerne sende tanta mi langt langt vekk.....vil ikke se henne nå på ei stund ;) hun tenker å komme på besøk neste uke, men håper hun hører på meg og reiser bort :)

Skrevet

jeg skriver meg på:) nå har jeg nettopp blødd i 3 dager bare noen f¨dager etter EL. ganske irriterende. hater det virkelig.... Håper jeg ikke får mensen på nytt på søndag. Da blir jeg virkelig deprimert:(

Skrevet

Melder meg på her! TR trenger ikke komme før om minst ett år. :)

Skrevet

Jeg kan skrive meg på her ja. Den tanta kan komme seg en viss plass å holde seg der. Så kan spiren min vokse til ett flott lite barn som jeg IKKE mister

Skrevet

booooooooooooort med tanta.... nå er jeg lei av alle skuffelsene... 13pp og pergo nå .....

*ut med tanta inn med spiren*

Skrevet

Skriver under.... er i 14. pp, og 2 år siden snuppa ble født.

Skrevet

melder meg inn her ja:) ønsker ikke tanta på besøk, skal inn i min første mnd med pergo, litt ekstra spennede:)

Skrevet

melder meg på her..... vil ha spire og tanta vekk i et år!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...