Gå til innhold

Ditt beste tips ang luer (snuppa er drøyt 3 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa trenger en lue som er vindtett og varm. En lue en kan bruke stortsett hele vinteren. Hva er ditt tips?

Hun har jo ørten forskjellige fleeceluer, bommulsluer, hjemme strikka luer og en djevellue. Men trenger en god til barnehagen, der er det jo ingen som passer på at lua er på øra osv. Når det er utebarnehage annen hver uke er det viktig med en god lue.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kivat sine hjelmluer (finlandshetter) er et must hos oss. Er bomull på innsiden,ull på utsiden. Tykk og god, har lagt inn ekstra med ørene.

Koster en del (ca.400 kr). Men nå er det 2.vinteren vi bruker samme luen. Brukte kun den sist vinter, er akkurat like fin i år. :)

Skrevet

Sånn finnlandshette... he he.. hørest fælt ut men de er fine de..:) er ikke sånn man bruker i innbrudd altso...thjihih

Skrevet

Reima "finnlandshette". Varn og god, samtidig som den passer godt slik at ører og hele pakka er varme hele tiden, trenger heller ikke sjal da. Litt dyr, men vi er super fornøyd!

Skrevet

jeg fikk reima lue av svigermor i fjord, og var veldig godt fornøyd med den (nei, jeg er ikke en av disse reima supporterne her inne) :o)

Hadde flere luer til han før jeg fikk denne, og da var jeg "frelst":o)

Den jeg fikk var i dobbel fleace med øreklaffer og knytting. Også hadde den to søte dusker på hver sin side på toppen:o) kosta 150 kr

Kjøpte sammetype lue til han nå i høst.. den er tynnere og uten klaffer, men denne var vindtett så jeg falt for denne! denne kosta også 150kr

Tror jeg går for samme lue til vinteren også.. er bedre å kjøpe ei litt dyrere enn å kjøpe mange forskjellige:o)

(hadde forresten ullvanglue med ull innvendig og fleace utvendig, men denne holdt ikke varmen!! kosta vel 300 kroner, og den skuffa meg veldig!)

har også hatt utallige luer fra cubus og h&m, men det er vel helst for utseende:o) disse holder ikke på de kaldeste dagene uten ei ekstra ull-lue innvendig ihvertfall:o)

Skrevet

vi sverger til finlandshetter. de sitter jo alltid godt rundt ørene, og amn slipper å bruke skjerft/hals

Skrevet

Vi sverger også til Kivat. Sitter mye bedre enn Reima sine. Og ja, vi har prøvd begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...