Gå til innhold

Stikkinger ved skambeinet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være hodet som fester seg? Er førstegangsfødende, og ingen erfaring..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

antageligvis hodet som rører seg i bekkenet.. eller om det kjennes ut som om du har vondt i skambenet kan det være begynnende bekkenløsning..

men det stikker iallefall en del når hodet til baby rører seg!

Skrevet

ja jeg har også hatt det... hadde det heelt i begynnelsen av svangerskapet men det var sikkert bare livmoren som vokste (den var jo helt nedi der til å begynne med). Men i helgen hadde jeg skikkelig stikkinger ved skambenet. Har fått beskjed fra jordmor (og kjenner det selv) at babyen ligger med hodet ned, men er bare i uke 30 så litt tidlig at hodet fester seg for min del.. Så jeg tenkte det kanskje var noe annet, men aner ikke hva...

Skrevet

sånn har jeg det også.. er 32+4 og begynte å få det for et par dager siden. akkurat sånn som jeg hadde det i begynnelsen når ting vokste og strakk seg.

Skrevet

eh har VELDIG med kynnere og de er ikke i skambeinet for å si det sånn.....

vil tro det kanskje er hodet som er på vei nedover eller bekkenløsning.

kjenner det godt i skambeinet at hodet borer seg nedover. det har ihvertfall jeg kjent godt begge gangene jeg har vært gravid

Skrevet

Jeg har hatt det slik en stund nå,og det er når hodet til barnet holder på å feste seg eller graver seg dypt ned i bekkenet sa jordmor til meg i dag....

Lykke til videre i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...