Luna** Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Kan det være hodet som fester seg? Er førstegangsfødende, og ingen erfaring..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 antageligvis hodet som rører seg i bekkenet.. eller om det kjennes ut som om du har vondt i skambenet kan det være begynnende bekkenløsning.. men det stikker iallefall en del når hodet til baby rører seg!
Bdancer Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 ja jeg har også hatt det... hadde det heelt i begynnelsen av svangerskapet men det var sikkert bare livmoren som vokste (den var jo helt nedi der til å begynne med). Men i helgen hadde jeg skikkelig stikkinger ved skambenet. Har fått beskjed fra jordmor (og kjenner det selv) at babyen ligger med hodet ned, men er bare i uke 30 så litt tidlig at hodet fester seg for min del.. Så jeg tenkte det kanskje var noe annet, men aner ikke hva...
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 sånn har jeg det også.. er 32+4 og begynte å få det for et par dager siden. akkurat sånn som jeg hadde det i begynnelsen når ting vokste og strakk seg.
palia Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 eh har VELDIG med kynnere og de er ikke i skambeinet for å si det sånn..... vil tro det kanskje er hodet som er på vei nedover eller bekkenløsning. kjenner det godt i skambeinet at hodet borer seg nedover. det har ihvertfall jeg kjent godt begge gangene jeg har vært gravid
svana72 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Jeg har hatt det slik en stund nå,og det er når hodet til barnet holder på å feste seg eller graver seg dypt ned i bekkenet sa jordmor til meg i dag.... Lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå