En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Nope, sorry. Men jeg kan hjelpe deg å dytte.... Eller kjøpe det for deg hvis du bor langt unna butikk med sånne. Har en sånn selv, og de er så gode! :-)
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer å.. Vil også finne disse luene på nettet:)
En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Har lett litt nå, men finner de ingen steder på nettet.....Kan hjelpe hvis dere vil:-)
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 En_av_hver du har pm:)
En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Postboksen din er full!!! :-) Men, jeg kikket i snuppa sin nå og utrolig nok står det ikke str inni.....merkelig. Ei venninne av meg mener den er vanlig i str. Hvis du ser på www.ellte.com.....er det den "Hanna" du mener? :-)
Lystpåentiljeg Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Hvis du lurer på str de går i så er det 35,37,39,41,43,45,47,49,51 (etter hodeomkretsen) etc, koster 110kr ( i alle fall her jeg bor, kostet det samme i fjor også).
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hei! Ja det var den jeg mente:) De er kjempe fine. Men finner ingen steder her de selges:S
En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Jeg kan handle for deg og sende jeg....... Bare fortell meg farge og str, så ordner vi det:-) Har du tømt posten din? :-)))
Bananikakao'n Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Hva er dette for luer? Link eller noe til bilde?
En_av_hver Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 www.ellte.com og den som heter Hanna:-) Hekt vanlig lue, men veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå