Gå til innhold

ang navn, håper på svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har tenkt på et guttenavn, men barnebarnet ti ei på sambo sin jobb heter det navnet, og vi kjenner hun han jobber med ganske godt, men ikke dattern hennes.. eller jeg er familie med de langt uti..blir det da for dumt å bruke samme navnet? det er liksom det eneste vi begge er enige om, men sambo holder litt igjen pga det da.. hva mener dere jenter??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal blåse i det jeg.

Vi har vuderer samme navn som datteren til en kollega av meg har. Vi omgås ikke de privat, så synes ikke det er noe problem. Nebnte det forøvrig for kollegaen min, og hun syntes ikke det gjorde noe. Junne godt forstå at vi likte navnet hun ;)

Om dere ikke omgås datteren til din samboers kollega så synes iallefall jeg at dere godt kan bruke det navnet. Guttene blir vel ikke jevngamle heller.

:)

Skrevet

vi omgås kun hun han jobber med i jobbsammenheng,julebord og div...

men vi omgås aldri datteren hennes, jeg er 4 menning til henne men vet ikke hvordan hun ser ut:)og han gutten blir ett år eldre enn vår baby:) ikke sikkert vi får gutt en gang, hehe:)tror vi går for det navnet jeg i såfall:)

Skrevet

gjør det :)

Vi vurderte også Emile, men fetteren til sambo fikk jente i juli og kalte henne for Emilie, og tremenningen min fikk ei jente i august og de kalte henne for Emilia. Så det utelukka Emile for oss for det ble litt for nære, men pytt sann. Er fornøyd med hva vi har kommet fram til :)

De blir nå nydelig barn uansett hvilket navn de får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...