lego Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Noen som har sett den? Er den verdt å se? Må en ha sett de to førstefor å skjønne noe? Jeg og sambo skal "på date" til onsdag og lurte om vi skulle på kino. Men det er jo så typisk at når vi endelig har barnefri og skal finne på noe så er det ingen film på kino som er "verdt" å se.... grrr...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Den er kanonbra! Jeg digger Jason Bourne filmene. Mannen min har ikke sett de andre, men han syntes og det var en veldig kjekk film. Kos deg på date med mannen.
dama Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 så den i forrige uke.. synes den var bra.. men fikk ikke med meg slutten bare.. var så trøtt at jeg satt her hjemme og prøvde å hoppe rundt for å holde meg våken.... klarte det altså ikke... skal se slutten så fort jeg er hjemme aleine igjen...
lego Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Hihi Takk. Gleder meg som en liten unge,er bare såååå lenge siden vi har hatt en sann dag. Selvom det er midt i uka så skal vi koooose oss. Trenger å pleie kjærligheten litt nå. Da blir det kanskje både middag og kino da!
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 har hørt den er knallbra! lyst til å se den jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå