grå :) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 oki. så er jeg litt stolt da:) her er bilde av oss om noen vil se: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/500098
yasmina Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nydelige dere var !!! Og gratulerer !
*Molly mus* Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 ååå så nydelig dere var=) Gratulerer så mye!!!
Joikaboll@ Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer med vel overstått. Så flotte dere var. Fikk dere organisten til å spille bruremarsj fra Gravberget? Den var så fin å tråkke opp kirkegulvet til )
Mille** Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Åååå, så fine dere var! Var det nå på lørdag dere giftet dere?
grå :) Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 ja fikk den vi også, men hadde den ut vi da:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Næmen... Dette har gått meg hus forbi, du... Var ikke klar over at bryllupet var så nært forestående. GRATULERER! Så flotte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå