ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Må ha et prev.middel nå, og alternativene begrenses litt pga amming. Fikk egentlig resept av legen min på Cerazette i dag, men kvier meg litt for å begynne pga tidligere dårlige erfaringer med hormoner. Hun mente kobberspiral kanskje var dumt for meg , siden jeg har litt krafig mens fra før av, og at det gjerne blir kraftigere med kobberspiral. Hvilke erfaringer har dere med kobberspiral og blødninger? Det har vel ikke noe å si om man har nikkelallergi ifht å sette i kobberspiral?
Lillnita. Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg har alltid hatt veldig liten blødning v mens, men etter at jeg begynte med kobberspiral har den økt litt.. Antall dager med blødning er også økt fra 5 til 7 dager, men ellers så er erfaringen min med spiral helt grei. Er jo veldig lettvindt da å slippe å tenke på prevansjonen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk for svar =) Flere?
Nickeguri Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Har hatt normal blødning før; økte noe med kobberspiral. Ellers ingen endringer. Fungerte bra.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Bra å høre... Bortsett fra at hvis det øker noe, blir det rimelig kraftig mens her...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Har kobberspiral i 2 mnd, men ikke fått mensen ennå.. Ikke mellomblødninger heller, så er foreløpig fornøyd... Men sies vel at blødningene kommer til å øke noe, ja. Ang hormoner, så blir belastningen fra hormonspiralen mye lavere enn piller og p-sprøyte siden den virker lokalt. (Bare som et mulig alternativ... Mener kobberspiralen er ren kobber, intet nikkel.(men ikke skråsikker)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar Skal jeg først prøve spiral, vil jeg nok satse på kobber. Men er aberet med økt blødning, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå