stratosen_er mamma_ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Klarte ikke vente med å teste jeg da..hadde et skikkelig svakt øyeblikk i sted...hadde jo drukket mye vann og men tok en CB digital.. der stod d selvsagt ikke gravid.. men så har jeg lest om de som har åpna opp og tolka stripsen liksom.. så jeg gjorde det...så en tydelig blå strek og jeg så antydning til en strek til..ikke skygge strek...for den var blå, MEN den var veldig svak... jeg tolker dette positivt da men skal vente med å teste til onsdag... men hva tror dere folkens???
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg åpnet en vanlig qr test.. og jeg hadde tydelig to streker... jeg har ikke peiling på hva jeg er... men jeg tror jeg er... håper på svar jeg og...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Man skal aldri se på testen, kun det som står i displayet:( Det er bestandig to streker på den testen dessverre:((((
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 det tror jeg ikke noe på... jeg tror at det er for tidlig til at den sier gravid...for den streken var såå svak....så tror ikke det alltid er to streker på den!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg har bestandig hatt det, og jeg har aldri vært gravid....Har såklart ikke kunnet dy meg, og har måttet se på den:o)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 gjelder dette qr og.. den jeg hadde var like tydelig som kontroll linja med samme farge... føler meg kanon dum jeg nå.. sorry for maset.. hehe
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Stratosen... jeg må desverre være enig i tidligere svar her. har alltid hatt to strek på den testen... Og bare vert gravid å fått pos en gang med den. Det står klart å tydelig at en skal ikke se på stripsen inni testen fordi der kan være to streker veldig ofte men en er ikke gravid fordeom... sorry, men ta deg en annen test du om du leter etter 2 streker=) Lykke til=)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Den qr-testen har jeg aldri tatt, så den kjenner jeg ikke til:( men det høres da ut som den er positiv? Gjør det ikke det, da??
snart-en-liten-spire? Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hei stratosen_prøver. Tror ikke de strekene inni testen har noen betydning desverre, men det vil jo ikke si at du ikke er gravid... Du kan jo teste igjen om noen dager;) Se på denne linken om litt mer info om de digitale testene: http://pernille.info/digital_gravidtest.htm
Gjest Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 ja jeg og tror d... har fått veldig ømme bryster.. tydeligere blodårer. også har jeg en sånn rar følelse.. klarer ikke helt å beskrive d... har aldri hatt d før... så jeg håper så sterkt...har også fått mange kviser, pleier aldri å få så mye...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Jeg tror den er positiv!!!! Det er den testen der test-streken skal være like sterk som kontrollstreken eller sterkere for at den er positiv!!!!! Grattis!!! Du ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 jeg håper du har rett... helt i 100 jeg nå...
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2007 jaja:( men jeg tror nå likevel at jeg kan vere gravid..så får ta en ny test på onsdg... er lenge til ikm egentlig da så...torsdag/fredag... men hvordan har de sett ut under der når man ER gravid da? er det tre streker der da? for jeg regner med at den sier gravid/ikke gravid utifra hvordan strekene er???
Kiwi med maispire Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 billigstripsene er mer følsom enn CB(vet ikke om det stemmer helt men mener å ha lest det) og siden du har drukket mye vann så forsvinner det jo endel hcg når du tisser oftere. Jeg ville ha tolket det som gravid, og ifall, GRATULERE:D!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #16 Skrevet 17. september 2007 Har du lest den linken du fikk?? En digital graviditetstest derimot tar bort behovet for å tolke ved å ha et display som utvetydig sier enten "Gravid" eller "Ikke gravid". Imidlertid er det gjerne TO streker på testpinnen tas ut fra den digitale avleseren, selv om den digitale avleseren viste "Ikke gravid"..! Det er da man begynner å spekulere, kanskje går det an å tolke strekene med det blotte øye likevel, selv om bruksanvisningen til testen sier at man ikke skal tolke strekene selv? Virker ikke den digitale testen likedan som andre graviditetstester? Er ikke to streker det samme som positivt? Det viser seg at likheten stopper etter at testen har fått tilført urin. Den digitale testen har en kontrollstrek som alle andre graviditetstester for å bekrefte at testen er utført korrekt. Den har også en teststrek som både kan dukke opp og kan utebli, og det er her forskjellen ligger: teststreken kan dukke opp selv om du ikke er gravid, fordi reaksjonsmiddelet i teststreken ikke tester spesifikt etter bare hCG, men også LH. LH finnes så godt som konstant i en kvinnes kropp i større eller mindre mengde alt etter hvor i syklusen kvinnen befinner seg, og man vil derfor gjerne få to streker på testpinnene til de digitale testene uansett om man er gravid eller ikke. Klart du kan være gravid:o) Det er jo egentlig altfor tidlig og teste:o) Og hvertfall med den digitale som krever endel HCG for og slå ut...
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. september 2007 hehe jaja:) jeg skal oppdatere dere på onsdag jenter:) da skal jeg ta en test m morgenurin har en digital og en vanlig så håper jeg er gravid...tror det selv men:) *leeenge å vente* hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå