Mamma TB Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg har kjent store smerter i forbindelse me at vår lille ingrid ligger og presser på h.ribbein.prøver å skyve henne bort men hun vil ikke.Å plutselig kommer noen smerter som kan kjennes ut som en kniv som stikker under ribbeinet....det gjør hysterisk vondt!kjenner noen seg igjen!?åsså vil jeg bare få klemme til at i magen min e der uuuuutrolig mye liv.det uroer meg ikke er snart 33 uker på veg,noen som kjenner mye liv!?
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Høres kjent ut...har også hatt noke slike smerteanfall som er grusomme. Er berre pos. med masse liv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå