Gå til innhold

har jeg liten smerterterskel!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjent store smerter i forbindelse me at vår lille ingrid ligger og presser på h.ribbein.prøver å skyve henne bort men hun vil ikke.Å plutselig kommer noen smerter som kan kjennes ut som en kniv som stikker under ribbeinet....det gjør hysterisk vondt!kjenner noen seg igjen!?åsså vil jeg bare få klemme til at i magen min e der uuuuutrolig mye liv.det uroer meg ikke er snart 33 uker på veg,noen som kjenner mye liv!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut...har også hatt noke slike smerteanfall som er grusomme. Er berre pos. med masse liv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...