pippilotti Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er i femte uke nå, første gang dette her og litt usikker på hva som er vanlig. Har de siste ukene hatt mens-liknende smerter. Det kommer som "tak" som varer rundt fem minutter og skjer flere ganger om dagen og har blitt hyppigere de siste dagene. Har ellers ingen plager bortsett fra et snev av kvalme. Er dette vanlig? Noen erfaringer?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 ja mesenmurringer er veldig vanlig... gjekk i mange uker eg og var overbevist heile tida at no mister eg.... men slik gjekk det ikkje...er 32 uker i dag (etter mens termin) og harei aktiv lita tulla i magen...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Tror dette er ganske vanlig. Jeg hadde det sist, og også denne gangen. Hadde det så ille den ene dagen, at jeg var sikker på at jeg skulle mista. Men plutselig var det borte. Jeg er nå i uke 14, og har det fortsatt med gjevne mellomrom. Noen ganger er det ikke så ille, andre ganger er det ganske ubehagelig. Sist svangerskap, hadde jeg det fra de første ukene, og helt frem til fødselen. Reiste faktisk inn 3 ganger med falsk alarm, fordi jeg var sikker på at det var riene som hadde satt igang I starten er det livmoren som vokser, og senere kan det være livmoren som øver seg til fødselen
pippilotti Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 takk! Godt å høre at det er andre som har det på samme måten. Du få ha lykke til med den aktive tulla:)
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 jada jeg hadde det:=) vet om mange:=)
♡ Jersey ♡ Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg hadde skikkelig mensen vondt lenge i begynnelsen!!!! var veldig bekymret, men nå er jeg i 21 uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå