Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Etter møe data problemer og frustrasjoner,har dataen endelig godtatt at e vil inn her;) Ååååååh,dette har e ventet leeeenge på..... Er inne å leser her hver dag,og bare det har hjulpet meg i gjennom mange mnd,tanker,frustrasjoner og uvitenhet!! MEN,til onsdag er jeg 19 uker!!!!!! Og skal på UL til Torsdag:)Gleder meg kjempe masse og håper alt er bra!!! Hilsen data eksperten;).......Øøøøøh........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå