MinTurNå Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg er nå på 16dpo (dag 16 etter eggløsning). Jeg har hatt veldig uregelmessig syklus de siste 9 mnd, og begynte å tempe først for 1,5 syklus siden, derfor vet jeg ikke helt hva jeg skal forvente. Mener å ha lest et sted at lutealfasen er veldig stabil/lik hos alle jenter, og at det er tiden fram til eggløsning som pleier å variere. Hvor lang lutealfase har dere??? Jeg har vondt i korsryggen, ømme pupper og har hatt forstoppelse og stivhet i kjeven/tennene i 5 dager (noe jeg aldri har til vanlig).... og trifasisk temperaturkurve. Men jeg tør ikke håpe, det hadde vært FOR fantastisk til at jeg kan tro det. Jeg er i 12pp og har time på Ullevål om 3 uker... tenk så deilig det hadde vært å kunne avlyse den timen:-) Jeg tror jeg venter med å teste til onsdag eller torsdag om ikke mensen er kommet til den tid.
evius fikk junigutt Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det spørs hvor lang syklus du har. Jeg har 28 dagers syklus og min lutealfase er på ca 14 dager. Lutealfasen er fasen fra el til mensen dukker opp. Les litt om det her...http://www.pernille.info/lutealfase.htm Lykke til, håper det er graviditetstegn du har )
MinTurNå Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Jaaaa, det håper jeg også:-) Men jeg tør egentlig ikke håpe på noen ting. Skuffelsen når mensen kommer blir så stor da... Forrige syklus hadde jeg 13-15 dager lutealfase (jeg tenpet ikke riktig hver dag, så er ikke helt sikker), så jeg begynner jo å øyne et ørlite håp.... Jeg skal sjekke på pernille-sidene. Tusen takk for svar og lykke til tilbake:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hmm, jeg tørr nesten ikke si at jeg tror kanskje du er gravid, men jeg skulle gjerne sett tempene dine, skulle likt å se om EL kan stemme med den dagen den er sett til
evius fikk junigutt Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Du må fortelle hvordan det går da...krysser fingre )
MinTurNå Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Nei, du må ikke si det:-) Som jeg ser av nicket ditt så har også jeg blitt skuffet maaaange ganger... Jeg kan beskrive kurven min:-) Lå relativt stabilt på 36.0 fram til 1/9. Gikk da opp til 36.5. Lå på 36.5-36.6 i 7-8 dager, så steg den til 36.7-36.8 og der har den ligget siden. Uff, det er skummelt å gå på do for tiden altså....
MinTurNå Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Ja, det skal jeg gjøre:-) Takk for støtten, begge to!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Da er kurven din trifasisk ja. Er ikke så ofte folk har så lang lutealfase, å uansett så hadde nok tempene dine begynnt å bli lavere nå hvis mensne var på vei, men trenger jo ikke det heller da. Jeg kan ikke annet å si at du bør teste, for jeg tror du er gravid, men som sagt, jeg kan jo ikke vite, jeg berre tror
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Etter å ha tempet i 2 år så må jeg si at jeg har vertfall aldri hatt en så fin temp som deg bortsett fra da jeg ble gravid med jenta mi etter å ha prøvd i 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå