Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hva heter søskenene til Matildene her inne? Evt hva slags navn har dere tenkt på til fremtidige søsken?? Har noen på lur (hvis vi noensinne blir gravid igjen, da.. stønn), men gøy å høre hva andre syns "hører sammen" med Matilde..
jordbær mathilda Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Har ei vennine som er ei Matilde og Amanda Ei annen har matilde og jakob
jordbær mathilda Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Ikke er da, men har.....skriveleif
Sara Rompompei Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hadde tenkt å kalle sistemann Mathilde, men så ble det en Theodor i stedet ;o) Storesøster heter Marte Marte og Mathilde klinger ganske fint synes nå jeg
ToreTang Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Vi har ei datter som heter Mathilde. Hun har mange søsken; Emilie, Sofie, Thea, Christoffer og Mathias. Har ikke tenkt å ha flere :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2007 Mange koselige kombinasjoner ) Dytter litt hvis det er flere her i kveld også )
BettyBoob Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 ei venninne har en Emil og en Mathilde nyyydelig navn, Mathilde!! litt gretten for at venninne "tok" det fine navnet...hehe!
auro Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Aurora og Mathilde heter mine da... :-) Hva synes du om det?
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Datteren til tvillingsøsteren min heter Mathilde og min sønn heter Theodor, synes det er fint sammen jeg da:o)
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Har en Matilde nå og venter en gutt i februar, aner ikke hva han skal hete.. Liker Georg men sambo er ikke helt enig (
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Mathilde er jentenavnet mitt, hvis jeg noen gang skulle være så heldig å få en liten jente =) Synes det passer godt til navnene til guttene mine, som heter Teodor og William
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2007 Så fine ) Her er det lettest å tenke på jentekombinasjoner og de mest aktuelle er vel Frida eller Nora. Jeg har selv plutselig fått en forkjærlighet for Ellinor av alle ting, men gubben syns det er tantete, så den faller vel på stengrunn, hehe. Blir det gutt hadde vi egentlig (før vi i det hele tatt planla Matilde) tenkt å kalle opp etter gubbens far (som døde brått etter sykehustabbe), og da blir det mest sannsynlig Einar (som jeg ikke syns passer sammen, men men..). Kanskje dreier det mot Erling/Elling (selv om sistnevnte for tiden kanskje er litt "belastet")... Vanskelig!
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Erlend er jo veldig fint også, og i samme sjangeren som de du nevner. Synes Einar også går fint til Matilde jeg =) Nora er jo et veldig fint navn, og står seg godt til de fleste navn.
*synne* Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Har ei venninne med to jenter, de heter Mathilde og Anniken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå