fomle 83 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Litt ny her inne og skjønner ikke hva alle disse forkortelsene dere bruker betyr.... noen som kan hjelpe?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hei og velkommen hit :-) Hatt samme problem selv jeg. Ikke helt inn i alt enda, men skal prøve å skrive ned det jeg husker;) pp - prøveperiode sa - spontan abort ma - miss abortion (ca,hehe) UL - ultralyd tr - tante rød (mensen) Ikm - ikke kommende mens (når du venter en mens du håper aldri kommer;-) EL - eggløsning hmm...vel, det er disse jeg selv bruker å forkorte. Lurer du på noe mer, får du bare spørre:-) ..håper det hjelp deg litt vaffal:-D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 EL= Eggløsning IKM= Ikke kommende mens dag=) Den dagen den skal komme men du ikke ønsker den=) QR= quick respons (grav-test) CB= Clear blue (grav/el-test) ellers noen du lurer på?
fomle 83 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 tusen takk.. nå skjønner jeg sikkert litt mer når jeg leser på forumet:)
emporium Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 se ellers innlegg som heter noe med "side 1" skal se om jeg finner det og få lagt det høyere opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå