Gå til innhold

Det blir nye pupper for sommeren 2008:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

God aften dere..

Eks`n har nå sagt seg villig til å kjøpe nye pupper til meg, er dessverre utrolig misfornøyd etter 2 fødsler med masse pupping:-)

Har noen her inne gjort dette inngrepet?

Var det veldig smertefullt?

Hvor lenge måtte dere evnt. være borte fra arbeid?Har selv ingen fysisk hard jobb men kjekt å vite...

Hva ligger dette på i pris?

Noen med gode eller dårlige erfaringer fra forskjellige klinikker??

Er veldig usikker på om jeg skal LØFTE og/eller fylle puppene mine....

Noen med erfaring fra dette?

Er klar over at det kommer mange meninger nå men jeg har kommet til at jeg skal gjøre dette...

Håper på mange hjelpende svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill x du har da;)

Har desverre ikke erfaring med dette, men lykke til :D

Skrevet

Jeg har hatt brystreduksjon.

Lå på samme rom med ei som hadde hatt i silikon (se ironien..)

Husker jeg så henne en uke senere og hun hadde hatt smerter hele uken..

Men må nevne at det er forskjellig fra person te person.. de jeg kjenner som har hatt reduksjon hadde alle forskjellige erfaringer å komme med, spes det at det var smertefult osv.. men jeg merket ingenting, brukte nesten ikke smertestillende..

Var på Klinikk 8, de er kjempeflinke der.

Skrevet

hei hei.

jeg har tatt silikon- er vel tre og et halv år siden nå...

husker ikke alt du spurte om.. hihi, men svarer så godt jeg kan.

Altså man ligger bare der noen timer, jeg kom inn kl 07 om morgnen og var hjemme igjen før 12.

det er ikke veldig deilog etterpå, du kjenner du har noen muskler du ikke tenker over så ofte. tror det er vondere om man legger under musklen da, men jeg trengte ikke det fordi jeg ikke ville ha bimbo pupper:)

gjør jo vondt, men jeg har høy smerteterskel, brukte bare vanlig paracett i litt over to dager. men fikk med fire sterke smertestillende fra klinikken da jeg dro, men leverte tilbake alle på kontroll tre dager etter.( legen ble litt overrasket så det er vist ikke så vanlig).

i utgangspunktet så får man ikke sykemelding, man må ta ut en sånn tre dager egenmelding, men han sa at man burde dra til legen å få sykemelding. har man kontorjobb er man vist tilbake etter 1uke, jeg jobber i bhg så jeg var borte to uker.

du kan ikke løfte noen ting på hvertfall en uke ( husker ikke om det var lenger), og ikke strekke armene over hodet på 1uke eller var det to).

så går man med sportsbh hele døgnet i 8uker, man blir litt lei, men det er verdt det,

hmm, spurte du om mer:)

Skrevet

hva betalte du?

hvor gjorde du det?

Skrevet

betalte 30000kr, på nobel klinikken.... kjempe fornøyd! de var flinke snille og var hele veien realistiske- fokuserte på hva som var r ealistisk å putte inni det, og var ikke interesert i å utgjøre noen bimbo jobb(noe som heller ikke var min plan. ville bare ikke være helt flat lenger jeg. har en god b-cup nå, og ingen kan gjette at jeg har silikon.).

Skrevet

Nb..jeg betalte ikke noe, da jeg fikk støtte til operasjonen.

Skrevet

Jeg skal ha brystreduksjon(bare ta av noen kg først) og om jeg ønsker å fylle de fastere har jeg nok fyll selv.

Får det av staten jeg da pga stooooooooore pupper(hatt siden 15års alderen) ca str 85 E og noen ganger F.

Skrevet

Hei!

Jeg tok for 6 uker siden.

Du må ta det helt med ro den første uken, og har du tungt fysisk arbeid anbefales det å vente 2 uker med å gjenoppta arbeidet.

Jeg møtte opp kl. 12 og var på vei hjem igjen kl. 3. Er litt vondt de første dagene, og jeg fikk en litt trøblete start.. Men, nå er alt bare bra!!

Tok på Nobel klinikken, og der kjenner jeg flere som også har tatt.

Angrer ikke et sekund, det er kjempefint, og jeg føler meg mer kvinnelig om jeg kan si det på den måten!!:o)

Betalte 28.000,-

De anbefalte klinikken jeg fikk var Forenbuklinikken, Nobelklinikken og Colosseumklinikken.

Lykke til!!

Skrevet

Har en søster som tok saltvannsproteser for noen år siden. Fra B til D-cup.. Ble ikke fornøyd, syns de hang for mye, fjernet dem deretter. Gjorde så total rekostruksjon på Fornebuklinikken. Kjempepent resultat, hun er veldig fornøyd.

Ulempen er jo at man mister mye av følelsen hvis man må endre på brystvorten, fordelen er å unngå protese.

Lykke til uansett hva du velger:)

Gjest tjoheisann
Skrevet

Når jeg leser slike overskrifter tenker jeg bare at de må være skrevet av folk med særdeles store eksponeringsbehov - eller tar jeg feil??

Skrevet

kan ikke gi noen svar.. men jeg skal også fikse på mine i høst. gleder meg til å føle meg vell igjen.. føler meg helt forferdelig nå:( skal ikke ta så mye men bare så jeg ser "normal" ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...