Mamma TB Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg har aldri før hørt lignende men nå står jeg frem og må innrømme at jeg har blitt hekta på zalo!sjønner ikke at det kunne være mulig det tar helt av,men er avhengig av lukta!og ikke minst det å vaske hendene me zalo og skrubbe så d skummer og lukter zalo!tror d har turna heilt for meg=)jeg skurbba felgene til samboeren min,jeg skrubber dysjen og vasken og benken og mikrobølgeovnen og over alt det kan være muligt!Hvis dere tror jeg tuller kan jeg jo si at jeg faktisk blir kvalm og dårlig og urolig dersom jeg ikke får min daglig dose me zalo! Er jeg helt alene me en så hysterisk rar avhengighet!?suns det er litt flaut til tider!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Haha, jeg har ikke zalo-avhengighet, men MURLUKT. trorjeg det er iallefall. kjelleren i bygården her er helt herlig, blir nesten litt yr av å være der nede, og driver og tar på veggene der nede. så kjølig og delig, og lukter så godt. får den samme følelsen på noen t-bane og togstasjoner som er under jorda.. samboeren min holder på å le seg i hjel og sender meg ikke i kjelleren lenger. da kommer jeg ikke opp på en stund.. dette kom i sommer, da det var så varmt, men så kjølig og deilig i kjelleren!
Mamma TB Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 hehe bra det ikke bare var meg da.har hørt at folk får dilla på ting å spise elle noe sånn men det å ta på å lukte trodde jeg va mer galskap.jeg trenger så kjenne lukta og kjenne det skomme mellom fingrene mine.Noen som vet hvorfor det blir sånn!?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Syns svømmehall eller klorlukt lukter heeeeelt fantastisk!!! :-) Mye rart man skal oppleve. He, he...
Tonje, M&A Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Hihi;) Godt å høre flere som sniffer om dagen! Jeg er å finne i butikkhyllene ved skyllemiddelet. Har mange forskjellige hjemme som jeg sniffer på og jeg skal love deg jeg aldri har vasket så mye klær som nå. Ligge å lukte på plaggene etterpå... Herlig!
Mamma TB Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 kjenner meg igjen på også det området=)hehe
Tonje, M&A Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hadde det slik forige gang og. Men da sniffet jeg mur og. Elsket å besøke svigemor som bodde i blokk! Mange som har det slik. Har ikke dilla på noe spes mat, men god til å lukte:)
Mamma TB Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 jeg har heller ikke dilla på mat.men det jeg tenker på er at de fleste som har dilla på en lukt i svangerskapet ikke kan fordra den lukta i etterkant...å da vil jeg få et stort problem!hehe
Tonje, M&A Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hehe:) Det hadde vært kjedelig. Zalo bruker man jo til så mye. Jeg hadde ikke problemer med lukta i etterkant. Alltid vært glad i den lukta, men LITT mer nå... Får håpe du tåler det etterpå
Mamma TB Skrevet 17. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2007 håper også det.I og med at lukta av tøymykner også er en fantastisk duft!!hehe har en del utvalg av det er hjemme!=)
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Titter inn litt fra 2.trim jeg! Er 27+3 så kommer snaart inn hit:) Men måtte bare svare på denne her.. Har det selv veldig likt bare at jeg føler meg temmelig hekta på Dove! Vasker hendene mine til det skummer over i vasken omtrent, og dusjer minst 2 ganger om dagen bare for å kunne kjenne lukta over hele meg:) Har aldri før syns at noe lukter så himmelsk! Elsker spesielt den Dove Shower Cream! Var her en dag jeg lå i badekaret og fikk plutselig så utrolig lyst å smake på dove såpa, akkurat da kom mamma inn å holdt på å le seg skakk i hjel. Tar jo helt over dette dove-styret! men kan ikke noe for det, rett å slett elsker lukta!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå