Gå til innhold

Bakteriell vaginose... Noen som har hatt det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.. Lurer på om noen av dere har vært plaget av bakteriell vaginose/skjedekatarr men dere har vært gravide? Jeg har lenge vært plaget av dette i perioder. Enkelte mener dette gir økt risiko for for tidlig fødsel andre mener det ikke gjør det. Noen leger anbefaler antibiotika bahandling, andre mener det ikke er nødvendig. Er jo litt engstelig nå som jeg er gravid for å føde for tidlig.. Noen som har noen erfaringer med dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det uiv?(urinvegsinfeksjon)jeg har et lite utslag på det så legen skulle sende prøven inn til dyrkning.han sa at d ikke var farlig med behandling og ville annbefale det for å utelykke noen risiko for tidlig fødsel.

Skrevet

Nei det er ikke urinveisinfeksjon. Det er en overflod av en type bakterier i skjeden.. Den mest vanlige underlivsplagen etter sopp, egentlig en helt ufarlig tilstand som oftest går over av seg selv men kommer ofte fort tilbake igjen uten bahandling.

Skrevet

Jeg hadde baktriell vaginose tidlig i svangerskapet, og fikk behandling (sånn som jeg måtte sprøyte inn i skjeden hver kveld i ei uke). Men d ble bare fem dager fordi jeg snakket med annen helsepersonell som sa at det ikke var nødvendig med behandling...så da slutte jeg, men ble frisk fordi da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...