ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 for å si at de spanderer på oss en helt ny voksipose!!! Supert! Tenkte å prøve meg på å sy en selv, men måtte hatt litt hjelp av svigermor da. Har vært å sett på stoff til posen i dag, men fant ikke noe pent. Så sendte svigermor en mld om at vi heller fikk koste oss på en ny pose. Så ringte hun nå da =)
Mulle :) Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Stili Men hadde heller anbefalt odenvalderposen
blåbæret Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Ja den er kjempe fin, ser de små i bhg. jeg jobber har den :0)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Har ikke hørt så mye om den jeg. Hadde voksi til storesøster også, men bare lånt av søsteren min og hun fikk en gutt 6 uker før didrik så hun måtte nesten ha den tilbake. Er superfornøyd med voksi jeg.
Mulle :) Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Ok.. Har selv voksi. og jeg syntes den er utrolig klumpete :s Men er du fornøyd selv så stiller jo saken seg anderledes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå