Gå til innhold

Dere med EL til helgen=)

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?? Klar for en ny omgang å nye 14 dager med endeløs spenning??

Jeg er ikke... har lite lyst å gå inni de fjorten dagene igjen, har ingen tro på at det skal skje noe uansett, men men.... en kan vel ikke gi opp selv om det er akkurat det en har lyst til... noen andre som kan møte EL og helga sammen med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi opp chick! Håper denne pp blir din lykke!

Jeg er klar for å kose meg skikkelig i helgen!!!

Og jeg vet ikke om jeg tør å tenke altfor mye på dagene etterpå og frem til IKM. Men kommer sikkert til å være innom mange ganger i løpet av perioden.

Vi får holde kontakten alle vi med el på samme tid....

Skrevet

Skal ikke gi opp, men alt går bare i automatiske handlinger...*sukk*

er ingen kos lenger, bare en plage... men, kan hende jeg har en "nedtur" for tiden.. Føles ikke helt på topp nei.

Ja det hadde vert greit og holde kontakten med andre som har EL og IKM omtrent samtidig... skal jobbe hver dag fra EL til IKM jeg så dagene går vertfall...

Håper det klaffer for oss nå denne gangen..

Skrevet

Hei!

Er ganske ny her, men jeg har også el til helgen:) er i min andre pp nå. Er veldig spent, håper det klaffer denne månden. Hadde vert en fin julegave til de kommende besteforeldrene!=D

Skrevet

Skjønner godt at du blir lei. Og det er ikke rart at man får nedturer. Du har jo holdt på en stund, men plutselig en dag klaffer det!! Lykke til, og pass på å kose deg i helgen. Gjør noe ekstra ut av det, så du ikke føler det som et pliktløp!

Skrevet

Hehe.. ja sant=)

På sambo`s side hadde det ikke vert noen ting som hadde vert bedre enn en barnebarn på vei=)

jeg tror ikke noen på den siden tror han noensinne kommer til å bli pappa, grunnet tidligere forhold, livsstil osv..=)

Hehe... så sjokket/gleden hadde nok vært meget stor om vi kunne blitt gravide snart=)

Skrevet

har vel ikke noe valg...

men kommer ikke til å ha store forventningene.det har jeg holdt

på for lenge til.

Skrevet

Joda, er bare så vanskelig å gjøre noe spesielt utav det...Men men, vi har jo klart det de siste mnd... så skal vel få det til denne gangen også.=)

Bare lei nå, men det går vel over... men det blir haaaat å vente de 14 dagene...

Skrevet

samme her dollypopp... henger noen pp bak deg men fy så tungt det er!!!

Ingen forhåpninger, bare prøver og lar det gå som det vil...

Skrevet

men det er da noe å bedrive tiden med:-)

har att 3 mnd pause vi nå,så blir nesten litt spennende å prøve igjen.

Skrevet

Ja, de 14 dagene blir litt i overkant spennende!! Tror ikke jeg tør å kjenne etter på kroppen min denne gangen....skal prøve å finne på masse annet å tenke på....

Skrevet

Ja, blir spennende!

Ønsker dere masse lykke til og krysser fingrene for alle oss med el til helgen. Måtte eggene våre bli befruktet og klore seg godt fast!!!

Skrevet

Er klare for første runde vi da. Selvfølgelig besøk av svigers den helgen, men må vel ikke bråke så veldig for at det skal sitte håper jeg, hehe.

Lykke til til alle:)

Skrevet

Vi er i 2 pp nå, vet jo ikke hvordan dette går da, men man kan ikke gi opp med en gang. Får bare prøve og prøve.

Har el til helgen så da får vi prøve igjen.

Lykke til

Skrevet

Henger meg på!

Har EL i løpet av helgen, er i vår 1pp. Har 2 barn fra før, hvor minstemann er 6 år. Det er nesten som å være nybegynner igjen, hehe!

Uansett spennende tider i møte:-)....

Skrevet

Jeg også! El en gang i løpet av helga eller i begynnelsen av neste uke!!! Har begynt akupunktur, så dette blir spennende!

Skrevet

Ja, her hiver jeg også meg med :) Venter EL til helgen eller rett over helgen. Denne gangen har jeg bestillt meg El tester (CB), men samtlidig skal vi kose oss med prøveperioden ;) Kjenner at jeg av og til kan bli litt "teknisk" i tankebanen etter nesten ett års med prøving...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...