Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Snuppa på da litt over 2 år, vi og i hvertfall ett vennepar - kanskje to, reiser til Kreta sammen i juli! To uker med bare sol og bad og is og kos!! DET blir deilig det! Har ikke vært på ordentlig syden-slappe-av-ferie på 5 år tror jeg. DIGG!!! *gleda sæ*
..idyll Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Så digg da, greit å ha det i boks så tidlig. Men...er ikke Kreta i juli syyyykt varmt?
yasmina Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Saa herlig da !!! kjekt aa ha noe aa glede seg til !! Var ferie er ogsaa i boks, vi skal hjem til Norge, iallefall 6 uker Var ikke hjemme denne sommeren og det var litt kjedelig !
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Deilig:) Vi satser på Tyrkia til neste høst
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Mulig det er varmest der i juli ja, men etter å ha vært i Egypt i slutten av juli (50+) blir det meste helt greit, bare det er under 45 grader ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Herlig:-) Vi har bestilt tre uker i Hellas allerede:-) Kjekt å ha noe å glede seg til:-)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Så herliiig Det blir deilig! Vi har hus i Hellas så vi skal dit i slutten av juni, + alcudia på Mallorca i august (en uke på hvert sted - får hjemlengsel etter en uke jeg hihi!)
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 vår ferie er også i boks!!! 9 dager til gran canaria, skal bo i huset til bestefar!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå