Gå til innhold

Sommerferien 2008 er i boks :o))))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på da litt over 2 år, vi og i hvertfall ett vennepar - kanskje to, reiser til Kreta sammen i juli! To uker med bare sol og bad og is og kos!! DET blir deilig det! Har ikke vært på ordentlig syden-slappe-av-ferie på 5 år tror jeg. DIGG!!! *gleda sæ*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så digg da, greit å ha det i boks så tidlig.

Men...er ikke Kreta i juli syyyykt varmt?

Skrevet

Saa herlig da !!! kjekt aa ha noe aa glede seg til !!

 

Var ferie er ogsaa i boks, vi skal hjem til Norge, iallefall 6 uker :) Var ikke hjemme denne sommeren og det var litt kjedelig !

Skrevet

Deilig:) Vi satser på Tyrkia til neste høst :D

Skrevet

Mulig det er varmest der i juli ja, men etter å ha vært i Egypt i slutten av juli (50+) blir det meste helt greit, bare det er under 45 grader ;o)

Skrevet

Herlig:-)

Vi har bestilt tre uker i Hellas allerede:-)

Kjekt å ha noe å glede seg til:-)

Skrevet

Så herliiig :) Det blir deilig!

Vi har hus i Hellas så vi skal dit i slutten av juni, + alcudia på Mallorca i august (en uke på hvert sted - får hjemlengsel etter en uke jeg hihi!)

Skrevet

vår ferie er også i boks!!!

 

9 dager til gran canaria, skal bo i huset til bestefar!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...