pachamama Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei, Har vårt første barn, født i april så altså fem mnd nå. Har begynt å se på vognposer, og ser at mange anbefaler de fra Odenwalder. Men: den som heter Lammy XL er jo dobbelt så dyr som f.eks den med bamsen inni, og lurer litt på hvorfor? Prøver å finne ut om jeg skal legge i så mye penger som Lammy koster, eller om jeg kan klare meg med den rimeligere varianten.De er like lange, lammeskinnet inni trenger jeg strengt tatt ikke da jeg har et skinn fra før, men Lammy XL kan utvides da....er det eneste forskjell? Vil gjerne høre fra dere som har den med bamsen i om hvor lenge dere har brukt den, er den god og varm(kan bli relativt kaldt her vi bor), kan den snøres igjen i toppen som Lammy-posen? Noe annet som taler for å kjøpe den dyreste posen? Takk for hjelpen!
mayaya Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nb. Det er noen av bamseposene som har dun inni, andre har fiberfyll.. Ellers vet jeg ikke :-p
snartmammapåny Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 har selv lammy xl til min sønn på 5mnd. Er kjempe fornøyd. Kjøpte den på lilleprinsen.no til 1800kr, litt billigere enn om du kjøper den i butikken ialelfall.
pachamama Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar...ingen flere?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Er det ikke fordi den er større da? altså lengre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå