Mor til en stor og en liten Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Nå har plutselig babyen begynt å sige ned i bekkenet. Begynte å få masse stikkende smerter i underlivet da jeg henta sønnen min i barnehagen og da jeg kom hjem så jeg at magen hadde sunket. Kjenner nå at det skjer noe helt nede ved skambenet. Det trykker på nedover og stikker og er skikkelig ubehagelig. Kjennes også ut som jeg har gangsperre mellom bena..... Noen som vet hvor lenge før fødsel dette kan skje når man er andregangsfødende? Hadde ikke regnet med at dette skulle skje enda siden jeg er 35 uker imorgen.....
Sussa jan 2016<3 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 e i uke 31 no, og i forje uke begynte det med smerter i skambenet, og nedover i lysken, hadde det ikkje sånn med forje onge føles litt som nedpress innimellom.
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg har smerter i lysken og skambenet- betyr det at baby er på vei nedover altså? er i uke 36...
Mor til en stor og en liten Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Har hatt det,nedpress altså, men dette er enda "verre" samt at jeg ser tydelig at magen har blitt lavere idag.... Husker iallefall at da magen sank med førstemann, så gikk det under en uke til han ble født.....
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Trur ik dette treng å bety at det er snart fødsel. Mange får slik nedsunkne mager mange veker før fødselen. Det betyr jo berre at beibien har lagt seg til rette ned i bekkenet :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå