Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av dere som har åpnet opp en test før? ut av den harde plasten på selve testen. jeg trodde det var en negativ test. men så ååpnet jeg og da var d to strekker der.. så jeg er litt i tvil nå... det var to strekker men jeg kunne bare se den ene i displayet.. hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. visste ikke at det gikk ann.. Men jeg tror du skal forholde deg til det som viser på displayet..

Skrevet

det som er, er at jeg skulle fått uka igår... også skjer dette.. enda ingen tr...hm...

Skrevet

Jeg villa kjøpt en test til å se hva den viste.. uten å "åpne" den.

Skrevet

jeg skulle hatt tr igår, og jeg pleier aldri gå over tida... så jeg syns d var litt rart...

Skrevet

Hvis det er en digital test du har tatt skal du ikke se på strekene, bare resultatet som kommer opp i displayet. Hvis det var en vanlig test høres det lovende ut:) Lykke til!

Skrevet

d var en helt vanlig test... quick respons... hm.. føler at jeg er d..

har døds vondt i brystene.. d rundt brystvortene har blitt større... så jeg håper sterkt...

Skrevet

Jeg åpnet også min test nå som var negativ.. Jeg såg også en tynn, tynn lite strek... Var det slik med deg også??

Skrevet

nei den er helt lik den andre srteken bare lengre nede.. samme farge og like tykk....

Skrevet

Hmm... nei da vet ikke jeg.. Jeg hadde Ikm igår og har ingen anntydning på tr. Skal teste neste helg viss jeg ikke får tr.. Håpe for oss begge!! :)

Skrevet

dytter den her jeg.. trenger flere svar... noen andre som har åpnet og sett...

Skrevet

ta en ny test du....koffor opna du den i det stor og heile?? hehe....

Skrevet

hehe, jeg bare fikk for meg at jeg måtte d... så nå er jeg spent.. noen andre som kan åpne negative tester....

Skrevet

skal gjøre d nå..

Skrevet

var ingenstrek men hcg testen er jo bare på en bestemt plass at den er motakelig å skifter farge så ikke for å være slem men jeg tror at streken må komme der streken skal være å ikke andre plasser...

Skrevet

ja du har sikkert rett.. men det er jo litt rart at jeg har to strekker og de har samme farge... er du ikke enig

Skrevet

min neg. test hadde ingen ekstra strek...

(men det var jo litt spennede å åpne den)

;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...