Gå til innhold

Da kommer eg inn til dere. Positiv test og termin 26.mai, flere med samme termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI, er veldig happy no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye! :) jeg har termin 13 mai, men regner med at terminen blir flyttet til lengre utti mai! :)

velkommen hit til oss! :)

Skrevet

Gratulerer LUNA! Jeg har regnet ut min termin til 25 mai :¤) Så da blir det spennede å følge hverandre!

Skrevet

Hei, gratulerer så mye Luna, jeg tok test forrige mandag og der sto det gravid. Så jeg har termin 23. mai, men den vil vel foandre seg litt kanskje når jeg tar ultralyd. Har en datter fra før på bare 9 mnd, så de kommer til å bli tett. Er det noen med samme situasjon der ute, er litt skeptisk på åssen detta kommer til å gå.

Miss Skarsbru

Skrevet

Da er det bare å gratulere hverandre:-) Föles helt fantastisk!!

Godt å ha dere her hvor man kan få ut sin glede, ikke like lett på jobben......

Jeg testet positivt på lördag, og har termindato 27.mai.

Det er jo göy da, at vi kan fölge hverandre. Har dere prövd lenge? Barn fra för?

Vi har en gutt som blir fire i dagene rundt termin. Dette var vår 5 pp.

Klem

Skrevet

Jeg har tremin 27. mai :-) Testet positivt idag!! Jippi!! Litt rart og...dette var vår 1 pp så er litt heldige da...får håpe det varer ut svangerskapet. Jeg har en datter på 18 mnd så det blir ikke så tett som dine da....men sikkert mange av de samme utfordringene :-) Det er bra å være tette! Lykke til alle sammen...vi snakkes vel mye framover vi nå tenker jeg! :_)

Skrevet

Gratulerer:)!!!!!!!!

Jeg har termin 24.mai dersom jeg tester positivt. Men har lovd mannen å vente til helga(sukk), for han bor borte på skole i ukene...

Spennende!

Har en prins på 8 år og ei prinsesse på 18 mnd fra før.

Skrevet

Jeg har termin 23. mai. (Etter egne beregninger, kan jo bli flyttet.)

Har en datter på snart 17 mnd, så håper svangerskapet blir lett, for hun er i en krevende alder:-)

Gleder meg veldig da!

Skrevet

Testet positivt på legekontoret i dag, og har termin 28 Mai! :-)

Tør ikke glede meg for tidlig denne gangen, da jeg har hatt 2 SA!

Skrevet

Slutet av Mai verkar vara populärt...testade poitivt igår...och har termin 27:e maj....ska bli så härligt...ser fram emot att få göra det officiellt, men får vänta lite med det....har en son på 19 månader nu så jag hoppas att detta blir passe...och så får man ju två somrar ;o)

Vi hörs och skrivs senare...:o)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 24. (men den blir vel flyttet på etterhvert?) Blir veldig spennende å følge hverandre. Jeg er veldig glad og veldig spent. Dette er min første! Hva med deg? Lykke til, i hvert fall! :)

Skrevet

Gratulerer så mye... Jeg testet selv positiv i dag og etter min beregning har jeg termin 30 mai... Er så glad.. Blir d ei jente skal ho faktisk hete Luna :=)

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Er med i gjengen, har termin 28.mai, testa faktisk positivt allereie torsdag:-)

Skrevet

Har termin rundt 16.mai tror jeg. Har to små på 1 og 2 fra før, så her går det unna! Men vi eeeeeeeeeeeelsker barn, så dette går bra! Nå gleder vi oss bare til kvalmen er over.. men det kan erfaringsmessig ta sin tid!:/

Skrevet

Hei

Har termin 24 mai tror eg...hvertfall rundt den datoen. Skal til legen på torsdag så da får eg vel den termindatoen som er mest sikker.

Lykke til videre!

Skrevet

hei!!!

ligger litt forran deg i løypa, men syns det er så koselig når "bli gravid" jentene dukker opp her inne, så jeg må jo bare gratulere!!!!

klem!

Skrevet

Har termin 2 juni (etter el-testing), men etter siste mens så er det 27 mai.

Har en på 19mnd som er PROPELL!!!!

Moro å følge hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...