27dager Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jenten min er 10mnd idag og lysten på en til nå har meldt seg.. andre med denne erfaringen og hva vil du/dere si om det? og dette er det SISTE jeg hadde trodd skulle skje, har alltid sagt minst 5 år..merkelig hvor glad man blir i de små 27dager
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har ikke prøvd selv, for foreløpig har vi bare én liten tass som springer rundt. Jeg har derimot forhørt meg litt rundt og mitt inntrykk er at de som har to tette som ennå er små synes det er et lite helvete, mens de som har to tette som har blitt "selvdrevne" synes det er kjempekoselig. Jeg skulle tro det er både fordeler og ulemper ved både å kjappe seg og å vente. Spørsmålet er bare hva du orker på én gang. Lykke til uansett
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Kan nok ikke si annet enn: kjør på:)hehe. Neida, jeg har 18mnd mellom mine jenter. Begynte å prøve på nr 2 når eldste var 6mnd. Det er ingen større glede enn å se hvor glad de er i hverandre, hvor fint de leker sammen og hvor mye de har glede av hverandre. Jeg har kanskje vært heldig, koslig fra første stund og bedre og bedre blir det såklart jo eldre de blir. Nå er de foresten snart 3år og 14mnd. Så det kommer alltid an på barna, det krever mye, absolutt, men det er uten tvil verdt det. jeg kan love deg at du aldri komer til å angre hvertfall. Prøver på 3 mann vi, det trodde ikke jeg for noen mnd siden.
27dager Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 hm.. kanskje vi bare skal sitte igang..tok det lang tid for dere? hoho, kjenner jeg har litt sommerfugler i magen nå
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde en sønn på 5 mnd når vi med vilje ble gravide igjen. Har termin i desember, så det blir en 14/15 mnd mellom mine to tenker jeg. Har tenkt og tenkt og hørt med flere med to tette, men vi fant ut at det for oss passer bedre å ta ei stri tørn nå når de er små, enn å kanskje få det hele livet. Vi slipper etter all sannsynlighet de værste sjaulusitilfellene, vi blir ferdige med bleier, mating osv raskt og vil ha to barn med relativt like behov gjennom livet og som kan leke og ha stor glede av hverandre. Jeg har litt erfaring med dette selv gjennom egne søsken. Min eldste bror er to år yngre enn meg og vi har og har alltid hatt stor glede av hverandre. Min yngste bror er 10 år yngre enn meg og vi har aldri hatt spesielt mye omgang. Altfor forskjellige i utviklingen til å noen gang kunne hatt så altfor mye med hveandre å gjøre om du forstår hva jeg mener.... Har forøvrig ei søster også som er 8 år yngre enn meg, vi har god kontakt nå, men det er først etter at vi begge har flytta hjemmefra.
sothøna Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Gi på!!! Vi har 19 mnd mellom våre. Det har vært slitsom, men vel verdt slitet. Nå er den yngte blitt 1 år og de har kjempestor glede av hverandre. Du vil aldri tro hvor glade de blir når de ser hverandre igjen om morgene eller etter en av dem har hatt en lur på dagen. Nesten til å få tårer i øynene av. Det er hardt, men anbefalerer det på sterkeste.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg har vell to tette vil jeg si, har eldstejenta på 21 mnd og minstejenta på 4,5 mnd.. Vi ble vell litt overrasket når vi fant ut at jeg var gravid igjen men angrer ikke et sekund!! Koser meg masse og eldste er en kjempe snill storesøster.. Noe sjalusi var det jo til å begynne med men nå går det kjempe fint:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 4mnd tok det å bli gravid med nr2 her. Da fullammet jeg og hadde ikke fått tilbake mensen heller. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå