Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 mener at fordi om vi er gravide så har vi ikke grunn til å være tisper fordi...blir så sjokkkert av venninna mi som er noen uker lenger på vei enn meg.. hun er skikkelig slem med samboern sin.. tror denne hormonpraten går enkelte til hodet..greit at jeg fyrer meg opp fortere enn vanlig,men halloooo... vi trenger ikke være bitch fordi..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Enig!! Skal ikke være stygg mot noen og så legge skylda på hytteknøttet i magen!! Jg selv er blitt mere direkte og liker ikke og bli plukket på nesa!!! litt synder;)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg kan bli ordentlig bitch noen ganger - bli veldig sur fordi husarbeidet ikke er gjort, feks. Men greia er jo at jeg er mest sur på meg selv fordi jeg ikke orker. Sier i fra til mannen at han må ta alt med en stor klype salt, og det godtar han som regel.. selv om han også blir litt lei av og til. For mine nærmeste lar jeg følelsene flyte fritt, og så snakker vi heller om det etterpå. Er jo de rareste ting som blir viktig når hormonene gjør sitt, og det er egentlig ganske spennende å prøve å finne ut av. En måte å bli kjent med seg selv på i denne situasjonen. Holder meg mer i skinnet ovenfor andre!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 tell til 10 og svelg noen kameler;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå