LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Tenker ikke på mann og barn og hus og campingvogn og slikt, men småting som betyr mye. Jeg har ettpar ting som før ikke betydde noe. Bla en gammel toalettmappe med sysaker som en venninne samla sammen til meg for mange år siden. Hun syntes jeg var dårlig utstyrt på håndarbeidsfronten. Så hun skrapa sammen saks, trådsneller, div nåler, knappenåler, sprettesaks og heklenål til meg og putta i en stygg, gjennomsiktig og grønn toalettmappe. Den har vært i bruk fra tid til annen, men betydd lite. Helt til venninna mi døde, nå har den plutselig hedersplass på kontoret, og tas frem for selv den minste reperasjon. Også var det moren til stepappa som strikket kofte til meg når jeg var 14. Den var grei nok, brukte den mye og slet den fort ut, armene er bare krøll i krøll av opprekt ull. Nå er den ubrukelig, og aaaalt for liten, men har ikke nubbesjangs til å kaste den, både stepappa og mamman hans er vandret, så blir liksom det siste jeg har etter dem og. Skal tro hvor mange flere slike ting man får oppgjennom årene...
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 det må være den knallrøde simo bagvogna som pappa kjøpte i 1982 da jeg ble født for 1790 kroner som han hadde tjent på spillejobb. Det hører med til historien at mamma og pappa mistet sin førstefødte ved dødfødsel, så vogna står for noe helt spesielt i familien vår:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Har i en ramme det første (finner ingen tidligere) og det siste bildet som ble tatt av far min.. Et fra han er ca 6-7 mnd og et 10 dager før han døde (59 år). Det står ved Tv'en slik at jeg kan minnes han hver dag=) Det betyr mye...
übermamma *5 pp* Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 hm...da må jeg si babyboken og babykisten til snuppa...fordi det ligger veeldig mye spesielt oppi der og har brukt mange mange mange timer på å sysle og ordne med hele prosjektet...
It's all about me Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Det må være mammas gamle pelskåpe som jeg sørget for å arve da hun døde. Jeg er ppvokst med den, kan huske mamma har brukt den hver vinter siden alltid. Så selv om jeg er imot pelskåper er den et unntak hos meg. Har en av affeksjonsverdi, ikke nytteverdi.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 en hårtust av manen til hesten min som død da jeg akkurat var fylt 15
nenja Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Gifteringen min hvor det står, i evighet fra min mann. Og så har den 2 små diamanter, en for hver barne vi har fått.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Kameraene mine elsker å ta bilder =0)
3 blå Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Bunaden min som jeg arva av farmor når jeg konfirmerte meg. Hun har brodert og sydd selv, så den er veldig spesiell. Hadde nok aldri valgt den type bunad hvis jeg skulle kjøpt ny, men farmor var en fantastisk dame, så derfor er det litt spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå