Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Nå har de midlertidig inntaksstopp nå, og slipper kun inn få av gangen!! Lurer på hvorfor det jeg. Antagelig for å fotfølge vedkommende den første tiden der inne...og finne ut hvem vedkommende er på dinbaby. Herregud så latterlig!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Fælt så opphengt anonym er i tyten då. Nesten sykelig dette her.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Kjeder meg, og det er så mye å sette fingern på med det forumet. Går aldri tom!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hvis du ikke har faatt registrert deg en gang,saa synes jeg det er rart at du har saa mye aa sette fingern din paa.Hoeres ut som om du uttaler deg om ting som du ikke har anelse om en gang.Snodigt altsaa.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Har fått info fra andre her inne som har vært der inne.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Synd de ikke klarer aa fortelle selv hva dem synes.Snilt av deg aa videreformidle dette. *klasker meg selv i pannen over hvor dum noen kan bli*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hvis det er nascisme å verne om og passe på noe man synes er spesielt og verdifullt, ja da har jeg vært borti nazi-tyten. Jeg er til og med stolt av det!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Den meld fikk jeg og når jeg prøvde å registrere meg der inne for en stund siden. Synd
Venter på bitteliten Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Kan dere ikke bare drite i den tyten snart? Annet hvert innlegg på kranglesia handler jo snart om det tyte-forumet. Virker jo som om de anonyme her inne har fullstendig paranoia når det gjelder vitytes...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 tonetrollet: er det så spesielt og verdifult at dere ikke kan ta inn hvem som helst der inne? Snakk om å sette seg selv høyt. Det er ikke akuratt noen god måte å ta imot nye medlemmer ,,,,med en "beklager men du får ikke være med, vi frå se siden"-mail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå