Gå til innhold

Celleforandringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble kjempe redd hos legen i dag, måtte ta nye celleprøver da det var uregelmessigheter i de som jeg tok tidlig i svangerskapet. Er det flere her som har opplevd dette? Er det noen som vet om det er stor sjanse for at det er kreft? Alt var bra med barnet i dag og det er jeg kjempe glad for, men er så redd for at dette kan være kreft. Kjempe takknemelig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om flere som blir rådet til å vente med slike celleprøver, da det er ubalanse i hormonbalansen under svangerskap. Prøvene blir derfor ikke til å stole på.

Jeg har selv fått innkalling, men venter med å ta prøve til et halvår etter fødselen.

Sa ikke legen noe om dette til deg da? Synes det er rart jeg altså...

Skrevet

Hei.

Jeg har også fått beskjed om uregelmessigheter i celleprøven, og dette var ikke under svangerskap.

Tok nye prøver en stund etter , og de var helt fine. Så det trenger ikke være noe farlig. :-)

Slapp av og prøv å ikke tenke på det, det er sikkert bare for å være på den sikre siden at de tok prøvene på nytt.

Nyt svangerskapet og at alt er i orden med babyen!

Skrevet

Hei! tusen takk for svar!

Nei legen sa ikke noe om forandringer i cellene under graviditet. Prøver å tenke positivt og håper at svarene kommer fort. Ja dette skal jo være en positiv tid, og er kjempe glad for at alt er bra med babyen. Takk igjen for svar fra dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...