☆Lille my* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har begynt gi nan da jeg ikke har nok melk! men virker ikke som han tåler det:( får kjempevondt i magen stakkar:( jeg har ikke malt i ettersom barsel sa jeg ikke skulle det! Men venner sier jeg må bruke det!! Han er 17 dager gammel..
Maja☆ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vi brukte malt i nan frem til lillegutten min var 5mnd. Det hjelper utrolig for de små. Hvis du også bytter ut nan og går over til nan1 H.A som kjøpes på apoteket skal det også hjelpe. Denne nanen selges kun der og er mye bedre for magen til de små hvis de får forferdelig vondt. Den er lettere å oppløse i magen dems. Anbefales på det sterkeste å bytte. Den er litt dyrer, men verdt det.
☆Lille my* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar! skal jeg prøve med malt først da eller? hvor mye skal jeg ha i da? blander som regel 60 eller 90 ml.. Han er jo bare 17 dager så er redd for å bland i for mye
Maja☆ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Prøv med bare en halv t-skje først også regulerer du etter hvert. Det er vanskelig å si hva som er nok for din baby. Vi hadde 260ml vann ferdig kokt i kjøleskapet som vi da hadde 1 spiseskje med malt oppi som vi brukte. Men dette var en perfekt blanding for våres baby, kanskje den ikke er slik for din. Du må bare prøve deg frem også se hvordan avføringen blir, om h*n får ut alt uten å presse for mye. Lykke til...
☆Lille my* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Ok, takk:) Kan jeg blande pulveret i nykokt vann, ha i bittelitt malt og sette det i kjøleskapet til avkjøling? Eller bør jeg koke vann å sette i kjøleskapet,varme det i mikroen til drikkertemperatur og så blande og gi han det...?' Usikker på riktig blanding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå