lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 er den varm og go? eller er det mye bedre å kjøpe ekte? så de har sånne fuskeskinn på tilbud til 99 kr på kid nå.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2007 ingen....
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 hei! jeg har det under madrassen min på vinteren.. hehe! funker i alle fall fint hosmeg men blir jo varmt da..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 for varmt mener du? jeg tenkte til vinteren da... skal man ha det under madrassen? trodde babyen skulle ligge direkte på den...
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 jeg har det i MIN seng.. hehe.. på vinteren.. jeg tror babyen skal ligge direkte på det.. men det er jo fusk så jeg vet ikke? det varmer i alle fall godt.. pleier å ha med på hytta for der blir det iskaldt og da er jeg litt sånn halv-svett på ryggen iblant.. til baby vet jeg ikke.. er godt å være varm p åvinteren da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå