Gå til innhold

Bare vi som ikke har stellebord?

Anbefalte innlegg

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Vi har bare en pute vi.. sånn med kanter opp på sida. Som vi kan ha f.eks på kommoden på soverommet, på vaskemaskinen eller generelt hvor som helst..

Har stellebordet fra da jeg var baby i 86, veldig koselig. En skuff og en sånn hylle som er ganske langt opp. Det er for lite til stelleputen og også til b abien, men det er håndlaget og koselig, så jeg har bleier, shampo og vaskemidler der. Fikk det nå nylig..

Har ikke behov for et stort stellebord.. Bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også sånn stellematte på vaskemaskinen. funker fint det :o)

har ikke plass til stellebord på badet.

Skrevet

Vi har ikke noe stellebord/noen stelleplass i det hele tatt vi. Har ikke hatt behov for det.

Skrevet

har heller ikke stellebord...hadde til størsta var 4mnd...men likte ikke å bruke det.....

så her skifter jeg i fanget:-) håduk på fanget og barnet liggende:-) fungerer suupert!! og har full kontoll så har aldri vert i nerheten engang med å miste dem i gulvet.....veeldig praktisk:-)

Skrevet

hvis jeg skulle skifte bæsjebleie i fanget hadde det blitt mye klin, med baby som sparker å spreller osv. jeg er nok litt klønete av meg, hehe!

Skrevet

Vi har også bare brukt stellepute/stelleunderlag.

Kjøpte en kommode som vi satte på badet og som vi brukte til stellebenk.

Det var jo plass til mye mer "babystelleting" i kommoden og i dag bruker vi den til klær.

Skrevet

hehehe handler om kontroll hihihi neida...holder fotene med ene hånda og vasker med andre hånda.....

og av erfaring så ligger de myyye roligere i fanget nå¨r de blir skifta på enn på stellbord/stelleplate...:-)

Skrevet

Du slenger jo bare babyen over armen, vipper bleia av og skyller så stumpen under rennende vann. Babyen blir helt rein og så er det bare å tørke med håndkle og ta på bleie i fanget/sofaen eller lignende. Ikke noe som helst klin og søl.

Skrevet

Brukte stellebord ti førstemann frem til ca ett år. Andre mann til fire mdn og tredje til fire mnd. Etter det så ligger de enten på gulvet på en håndduk, eller i fanget. jeg sitter på toalettet (med dolokket nede:), har vasken ved siden av meg og det går så fint så:)

Skrevet

Aldri hatt stellebord. Men første halvåret hadde jeg en slik pute på en helt vanlig kommode, og etter det stellte vi kun på fanget. Og kommoden brukes i dag til ytterklær. Syns det er så dumt med stellekommode, kan jo liksom ikke bruke den til annet enn babyklær når de er fulle av bamser og gule andunger.

Skrevet

Vi har ikke stellebord viheller, har ikke plass..Vihar en sånn stellematte på tørketrommelen og såhar viskapøpåbadet med div håndkler,kluter etc..Har ikke hatt behov for stellebord.

Har en stellekommode på rommet hans

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...