Gå til innhold

når fikk DU mensen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 3mnd, begynner å murre hos meg kjenner jeg.. Når fikk DU mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 uker etter fødselen :o( ammer ikke da.

Skrevet

4uker etter fødsel...festlig! og jeg ammer!

Skrevet

8 uker etter fødsel, hatt det 5 ganger allerede og jenta vår er 3 1/2 mnd. Fullammer.

Skrevet

Gutten min blir ett år om 2 uker, og har fortsatt ikke fått den tilbake... Ammer såvidt enda, holder på å slutte nå...

Skrevet

Fikk tilbake 8 mnd etter fødsel. Fullammet til 4,5 mnd..

Skrevet

Ferdig med renselsen uke fem og mensen kom i uke seks. Fullammer :/

Kanskje like greit at den kom, hadde sikkert lurt på om jeg var gravid heeeele tiden, hehe ;o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Alle dere som fikk mensen igjen veldig tidlig...har dere fått mensen igjen nå slik at dere er sikre på at det er mensen? For det er ofte at renselsen tar en pause for så å fortsette igjen nå sårskårpa etter morkaka løsner. Det skjedd i alle fall hos meg 5 uker etter fødsel.

Fikk mensen 9 uker etter fødsel.

Skrevet

Det er straks 6 uker siden jeg fødte, og jeg har fortsatt det jeg tror er mensen.. får se om den dukker opp igjen om en mnds tid, da :) Syntes det var veldig tidlig selv dette her, så kanskje det er som du sier - "siste rest" av renselsen istedenfor? Hvor lenge blødde du ved denne første blødningen da?

Skrevet

Det er 8 mnd og 2 uker siden fødselen og jeg har fortsatt ikke fått den tilbake. Fullammet til junior var 6 mnd, delammer nå og holder på med nattavvenning.

Skrevet

Da hun var 3 mnd. Fullammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...