Elin -77 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er sambuer, og vi har 3 felles barn. Vi har snakket litt om å gifte oss, noe jeg har veldi lyst til å gjøre. Har vært sammen i 10 år.. Problemet er at da jeg spurde han om han ville gifte seg så sa han at han var usikker på om han ville fordi han var utrygg på forholdet vårt!!! det var ikke det at han ikkje var glad i meg, men han mente at det var unødvendig å gifte seg når en ikke kunne vite om vi kom til å bli sammen for resten av livet... Så hva gjør jeg nå???
Bebis120408+150511 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg hadde sagt: "Take it or leave it". hvis det betyr mye for deg!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hæ??? Vært sammen i 10 år og 3 felles barn...og USIKKER PÅ FORHOLDET????? Makan til dårlig svar... Men vanskelig å gi noen gode råd der gitt. Kanskje det kom litt brått på for han? Eller har dere pratet om ekteskap tidligere? Det er aldri garanti for om et forhold vil holde livet ut eller ikke, men man må "jobbe" for det med utgangspunkt at man SKAL holde sammen. Uansett om man er gift eller bare samboere.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 herregud. beklager. men det går ikke an å være sammen i 10 år , få tre barn sammen og si at man ikke er sikker på om dere skal være sammen for resten av livet. Håper at det er bare noe han sa ( som typisk mannfolk kan) uten å tenkt gjennom hva han sa. Alle forhold er individuelle, så ikek hør FOR mye på oss som gir deg samlivstips. MEN : DU SPURTE'' Jeg hadde faktisk klikket! Det usagnet hadde såret meg noe sinnsykt mye. Jeg syns du skal ta en skikkelig alvorsprat med han jeg. si at det såret deg det han sa og du lurer på hva han egentlig mente med det, Ikke vits å ta noe raske besluttinger eller konklusjoner. Det at dere har vært sammen 10 år og har ttre barn må jo bety at dere tross alt har hatt mange fine år sammen. Lykke til = )
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Mange mennn mener visst at giftemål er skummelt og at dette gjør at dere er bundet sammen for all evighet... Nyhet til alle slike menn: det burde dere ha tenkt på før dere fikk barn! Barn er en mer alvorlig sak enn det å gifte seg! ninni fekk ein gut )... Du kan hilse samboern og far til dine barn at han aldri vil vite 100% om det blir dere to for resten av livet. Det finnes ingen garantier! Hopp i det din seigrompa gubbe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå