Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Skal byne på den nå, men lurer på noen ting; Er det sånne piller som man får "fake" mensen med? Og er det ellers noen som har hatt noen kjipe bivirninger med disse? Takker for svar.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Fikk ikke noen blødninger av den jeg nei, men fikk maaaaaaaaasse kviser. Så jeg byttet pga det, og at jeg aldri klarer å ta pillene på samme tid hver dag
-spent- Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg bruker de, men har vært hos legen i dag. Skal bytte til spiral. Jeg er mye sur og irritert av de, og blør en del. Har hatt mensen, eller blødd, 5 ganger allerede, og en liten blødning på et par dager. Og dattera mi er 3 1/2 mnd.
Amabolla Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Gikk på de i 3 år før jeg ble gravid (sluttet 2 uker før jeg ble gravid) og begynte på igjen med de for 4 mnd siden. Synes de er heilt topp i sammenligning med vanlige p-piller. Jeg opplever ingen bivirkninger. Det eneste er å huske på å ta de til nogenlunde samme tid hver dag (+-2 timer). Mener å huske at du får ordentlig mens av de og ikke en "fake" en.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hadde litt "rot" med mensen. Den kom da den selv følte for det, var ganske depresiv mens jeg gikk på de, fikk vanncyste av de og ble til slutt gravid på de
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg hadde ingen bivirkninger av dem. Hadde vanlig mens.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Jeg begynte på de etter at snupp ble født men hadde masse uregelmessige blødninger, så jeg sluttet når snupp var 3 1/2 måned.
Harald Ripultfør Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Fikk mye mellomblødninger og veldig kraftig mens når jeg brukte de....
bollenr3 Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Jeg tok den... Fikk masse blødninger, så jeg sluttet på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå