Gå til innhold

Da er det over og ut......

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå gidder jeg ikke å bruke mer tid på DinBaby. Blir dessverre litt for hekta og irritert når jeg er inne her. Så nå har jeg lovet meg selv og bruke tida mi på noe annet fornuftig i stedet. Kose mye mer med babyen min, lese nettaviser, få orden på heimen og å være mye mer ute.

Gidder ikke mer Reima-dress diskusjoner, hva har dere på babyen debatter, forferdlige og uforsvarlige svigermødre (synes forøvrig synd på av av de som prøver å gjøre sitt beste), ubruklige menn (synes også synd på mange av dem). Nei nå er det på tide å skaffe seg et liv :-)

Bye bye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det høres ut som at du burde slutte å være her. ha det.

Skrevet

Hehe, snakkes en annen gang da, hvilken dress har du nå som dere skal være mer ute?

Skrevet

De fleste av oss klarer faktisk å kominere dibbing med kosing av barn , lese nettaviser, få orden på heimen, være mye mer ute, ta oss av menn/samboere, jobbe og alt dette andre som foregår i et normalt liv;=)

Skrevet

skaff deg et liv du ja, det høres riktig ut av deg....

snakkes nok ikke da, men shit au =)

Skrevet

Kos deg da:) Heldigvis har jeg ikke blitt så engasjert at jeg irriterer meg daglig over andre brukere, den dagen skaffer jammen meg jeg meg et liv også.

Skrevet

Hvis man blir så hektet at det går på bekostning av barn og utetid er det helt klart tid for å melde seg ut...

Jeg dibber bare hvis jeg ikke har noe annet å ta meg til (bortsett fra husarbeid da - he he)

Har forresten aldri sett nicket ditt før..?

Skrevet

Sikkert lurt om du ikke hadde helt kontroll på dibbingen din ja;-)

Og familien blir sikkert glad også!

Skrevet

Hehe... kommer sikkert ikke til å savne deg,siden jeg aldri har sett nicket ditt før engang :s

Men det er sikkert lurest ja,hvis du ikke klarer å gi babyen din nok kos og lese nettavisen samtidig som du dibber :s Prioritering er viktig :D

*vinke damen*

Skrevet

om du irriterer deg såpass over andre brukere på et nettforum syns jeg sannelig du skal melde deg ut ja..

jeg klarer faktisk for ordens skyld både kose med babyen min,holde leiligheten ryddig, og faktisk mate ungen også selv om jeg er på dib..

syns forøvrig ikke du trenger å syns så mye synd på dem,for alle krangler iblandt,men kanske du har et sånt krangelfritt liv ? såfall,kan jeg få oppskrifa??

har et perfekt liv jeg,selv med dib i det :))

Skrevet

kanskje du må finne noen kuuulere venner enn oss, da

lykke til på jakten

Skrevet

Engasjerer meg aldri så mye her inne at det går ut over alt annet gitt.

Irriterende innlegg leses , men gidder sjelden engasjere meg.

Mye koseligere den kontakten en får med alle hemmelige venner og andre koselige dibbere her inne.

Masse koselige damer her.

Skrevet

Jaj,men jeg kan ikke huske å ha sett nicket ditt før?

Skrevet

Har aldri sett nicke ditt her før,

men hade til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...