Gå til innhold

Mamman til J&J

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg må bare sende en stor TAKK! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten Koseposen vår her... De selger ikke vognposer! Helt syyykt! Det er nemlig ikke meningen at man skal gå tur ute når det er under 25 grader, eller noe. Helsært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud!! så gørr da!! du må jo finne en trillevenn der jo!! hihi.. ja, må ærlig innrømme, at den posen er noe av det beste eg åsså har :)

så er glad du er fornøyd :):):)

går det bra forresten?

eg har funnet dress til mini idag! så nydelig en! skal ta bilde av han etterpå, så skal du få se. :)

har endelig blitt ferdi emd alel mine bidrag til scrappe-konkurransene eg er med på, å skal gjøre meg klar til treff til helga :):)

*klem*

Skrevet

Hmmm

På nytt;

Mannen var ut på trilletur her om dagen, og det var bil som stoppet for å spørre om alt var ok! Er det mulig, liksom..... fnis

Ellers er alt bra! Mini sover formiddagslur og jeg surfer. Det er hushjelp på denne plassen, så jeg bare koser meg :-p Lurer på hvordan det skal bli når vi kommer hjem igjen. Mannen hadde glemt å si ifra om at han skulle ha shuttle bus til jobben i dag, men da bestilte de bare en taxi. Som vi ikke betaler for. Jajamen.

Skrevet

å jøss å jøss!!! skikkelig fancy jo!! høres deilig ut med hushjelp, hadde eg kunne trengt noen ganger. eller, eg like å vaske opp, så det går greit. men resten kunne eg godt hatt noen andre å gjort for meg.. emn skulle gjerne hatt emg en trillepie her da.. hmm.. kansje gå over til naboen, å buffe kaffe :):):) bare så tungt å få letta på bakenden da.. :)

Skrevet

fnis

tror du jeg vil bli lite lat eller? men jeg har liksom ikke noe valg.. for her er ingen vaskesaker, støvsuger eller noe.... jooohooo

Skrevet

jøss! enn om du trenger det? om lillingen f.eks hadde tisset på gulvet? hmm..

eg syns det er ok å vaske kopper, enda eg har oppvaskmaskin, så vasker eg kasseroller, og tinga til mini, grøtskålene å sånt.. syns det er kos :)

mini ligg under stolen min her nå å drit.. herlig!!

du må si ifra om du dett over no sånne "sovernir"-t-sjorter til barn fra amerika, så skal eg tinge deg å kjøpe en for meg :)

Skrevet

forresten, 10mnd kontroll idag, mini var 9020g og 75.5cm!

Skrevet

Hahaha - det tenkte jeg ikke på engang! Da får jeg vel bare ringe ned og få noen til å komme da *fnis*

Jeg fant en oppvaskbørste da, men hushjelpa setter faktisk tinga inn i oppv.maskina og setter på! hohoho... Men det må sies, det har jeg allerede gjort i dag, for hvem gidder vel å ha alt stående framme til hun kommer?? :-o

Hva slags skjorte tenker du på?

Skrevet

sånn t-sjorte til mini? regner med dem er kort-ermet da. bare ha en body under. bare for å være kul. han fikk igår en fra kreta, og han har en fra tyrkia, en fra gran kanaria og en fra spania. samler eg? jada :):) om du finn, så bruker han ca str 1år.

Skrevet

hihi, skal se! har jo good tid på meg til det da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...